Sunday, March 30, 2014

Vinterprosjekter going on spring!


Alt som bare blir liggende, fullt av gode intensjoner... Men, ingen grunn til panikk, jeg har allerede sittet på trappen i hagen og strikket, alt blir ferdig, det blir en eller annen gang ferdig. 

- Tororo: Startet i jula, stoppet opp fordi jeg ikke har riktig garnfarge til magen. Ebay neste.
- Heklet teppe: Startet påsken i fjor. Evighetsprosjekt. Se film og hekle. Påskeferie og hekle. Hage og hekle. 
- Klær: Må sys inn og om og opp.... Stadig voksende bunke. 
- Luftballong: Mønster fra Dilla. Ballong ferdig. Mangler kurv.
- Bilder av Helsinkis kinoer, skal lage et album. Var i Helsinki i september...
- Garn: Prosjekt stripete pulsvarmere. Har ingen fra før. Kjøpte garn for to måneder siden. Kan være håp i helgen.
- Pung: Fulgte med Mollie Makes. Innkjøp av flere supplies. Har ikke startet av den grunn.
- Veske: Innkjøp av håndtak med jordbær++ i på Frau Tulpe i Berlin i fjor mai. Aldri for sent. 
- Filt: Kjøpte bok med oppskrift på filtkaktus osv i januar. Klippet ut deler. Deretter... 
- Hvit vaskeklut: Skal bli en vaskevott med kaninører. Det skal det. 
- Mønster på kaninpute. For ikke å snakke om revepute, som kun eksisterer i mitt hode. 


Likevel, skjerfet mitt ble ferdig og min kjære snikfotograferte det hele. Våren hjelper!

1 comment:

Cafemocca said...

koselig bilde! Og så så koselig at du har begynt å blogge igjen. Jeg har lyst å blogge jeg også - til helga kanskje :)

Jeg har også tusen prosjekter - og fatt mot, sånne hekletepper blir faktisk ferdige til slutt! Mitt første tok fire år og mitt andre tok fire måneder men jeg har enda noen lapper å sy fast. Ditt blir kjempeflott!