Saturday, July 14, 2012

Lørdag 14.7

Skulle blogge i går kveld jeg...men så kom Trym, også ble det date istedet. Har bedrevet organisering på kjøkkenet, jeg sier dere, laminat er døden! Skitten gror fast på skapdørene og du får den aldri, aldri bort. Mer om dårlige materialer i en egen post!!;) På kjøkkenbordet står god-boksene mine, skålen er Flamingo fra Stavangerflint. Mer om merker, produsenter og samlinger i nok en egen post. Mange planer nemlig:) Mens man rydder, spiller man plater på høyt volum. Jeg er ikke krampeaktig stuck i fortiden, jeg sover tross alt med iPhonen ved siden av meg i sengen om natten, men jeg liker ting som er laget for å vare, som ser vakkert og tidløst ut, og som glir inn og føles elsket fordi noen har brukt det. All innredning ny=dødt. Oppvasken er forhåpentligvis ikke laget for å vare, dog... Ei heller ikke den lekre gardinstangen i plastgull, som har falt ned i hodet mitt x antall ganger. Nå byttet ut med kirschstang! Det eneste som duger:):)

No comments: