Thursday, July 12, 2012

Fredag 13.7

Fredag, og det føles som jeg ikke har fotografert på evigheter (bortsett fra i Fredrikstad, Oslo er sørgelig neglisjert...i kveld skal jeg i alle fall få skrevet ut noe!) Forøvrig er det store spørsmålet om Bunny er i midtlivskrise?! Han gjør alt motsatt av hva han pleide.

Før: renslig, brukte kun et bestemt hjørne av buret. Aldri ute på gulvet.
Nå: lort overalt. Overalt! Nå har jeg så mange dokasser at jeg vet ikke...
Før: brukte drikkeflaske.
Nå: later som den ikke eksisterer. Kun skål, som han kaster rundt. Vått!
Før: viste overhodet ingen interesse for spiselige stråmatter og timoteiballer jeg kjøpte i kanin-julegave på ebay.
Nå: går bananas, spiser timoteihøy og river mattene i småbiter!
Før: fullstendig løfteangst.
Nå: jeg løftet ham i morges, og han døde ikke. Men om det varer, er en annen sak...

Altså, han går inn for en vill og gærn livsstil! (eller bare skifte av miljø, det er den litt kjedeligere teorien!) flere bilder fra leiligheten i kveld, har noen prosjekter:)

No comments: