Tuesday, June 12, 2012

Onsdag 13.6

Så mye reklame, men ingenting fra Isbilen!!! Sukk... I går spiste vi pølser hos Tirill og Martin. Han er min helt og skal kjøre sofaen min i morgen. Martin skal få sjokoladekake. Noen plukker ned postkasselappene mine. Burde sette ut kamera! På Finn fant jeg Figgjo Daisy til 100 kr, o lykke! Epleduk fra Sprell. Girlander og hjertevaskesvamper innkjøpt. Må ha motvekt til hvit kjøkkeninnredning fra 00-tallet. Må ha motvekt, må ha motvekt. Forøvrig er det antagelig nyttig med ulike spill på kjøkkenet. Får holde meg unna gambling. Apen slapper av. Jeg har fått fluktstoler av Thore. Snart kommer flere møbler. Takk Thore:):) og til helgen går Kristin og jeg i gang!

2 comments:

Ann-Mari said...

Vi hadde problemer med nedplukking av postkasselapper på Sinsen. I fravær av overvåkingsutstyr løste jeg det ved å skrive navn på postkassen med sprittusj!

Så mange gøyale ting du har! De får nok bedre plass å boltre seg på nå! :)

Merete said...

Spennende!! Sikker på at dine herlige og fargerike ting får et nytt godt hjem sammen med deg :) Lykke til med innredninga:)
Gleder meg til å se!