Thursday, September 22, 2011

H&M-katalogen kom i posten i går...

jeg har delvis blitt vant til at tenåringer hentet rett ut av St.Elmos Fire vandrer rundt i byens gater og stadig kjører buss med meg. men nå....nå kommer det verste ti-året av dem alle...ti-året for furumøbler, gullampetter og mønstrete bodyer nedi en olabukse helt uten fasong, men med massivt belte fra Bodymap i livet...og hvite USA-sokker i en lang pløse... (jeg har lov til å kritisere, det var da jeg var ung!!)



for all del, klikk på bildene så de blir større!! (grøss)

det lille etterordet her har hverken med 80 eller 90-tallet å gjøre, men det taler for seg selv:





2 comments:

Lise Mariann said...

*ler og ler*
Fantastiske kommentarer! Og ja, jeg husker godt bodyer og fæle greier. ;-) Men de var jo SÅÅÅÅ fine da! :-)

Cafemocca said...

husker bodyen skulle gjerne være inni en snekkerbukse som var kjempestor - og alle syns det var sååå fint! og jeg hadde USAsokkene i ALLE regnbuens farger - jeg elsket dem! Nå er jeg en stor fan av leggvarmere enda må jeg innrømme - men ikke er de rosa og ikke ligger de som en klædd nederst ved foten, de varmer faktisk leggene mine de fordi jeg fryser!!!