Thursday, August 11, 2011

alt gøy man kan kjøpe på ebay!

for eksempel filter til kameraet:) blå, rød, orange, gul, grønn og sepia.
tell me why, I need another pet rock, tell me why, I bought that Alf alarm clock....la la la la...found it on e-bay. I'm highest bidder!!! (on that world wide garage sale!) (love Weird Al <3)











Dette er sepia...veldig fin! og apropos kamera, så har jeg sydd ny veske til det. Den gamle...som jeg har blogget om...den ville aldri fungere helt som den skulle...den ble litt stor...den var så mønstrete, og passet ikke til alle mine mønstrete klær...og da Trym mente den så ut som en bleieveske, da var begeret nådd! Har sydd rosa, og hektet på en diger heklet sopp. bilder i morgen xoxo



2 comments:

Anonymous said...

I would like to thank You for being the member of this website. Please allow me to have the possibility to express my satisfaction with HostGator web hosting. They offer professional and fast support and they also offering some [url=http://ceskeforum.com/viewtopic.php?f=67&t=721 ]HostGator discount coupons[/url].

I love hostgator hosting, you will too.

http://www.badanie.sto.org.pl/forum/index.php?action=profile;u=643868

Cafemocca said...

får nesten lyst til å kjøpe meg speilrefleks også så jeg kan ha sånne fancy filter på linsa. Har en powershot a 95 - veldig 2005 og føles litt avlegs nå, nå får man jo speilrefleks for samme pris som jeg betalte for kompaktkameraet mitt - ha ha! Men jeg må nok overleve med mitt gamle en stund til! :)

Men jeg ELSKER sepialooken på det bildet der. Det er sånn ekte gammeldagslook over bildet - ikke bare "bruntoner" liksom...