Friday, July 1, 2011

Stoff og Stil



En liten ekskursjon til Stoff og Stil (=livsfarlig!!) med mine medsammensvorne; Kristin, Stine (turtelduene over her) og Gunn-Heidi! Egentlig blir det ikke bedre enn det!
Noter at Stine holder platevatten, enda hun egentlig har angst både for den og bomull!





Undertegnede får aldri nok stoff!











Husberg, Antonsen og Gundersen har funnet mønster!





Men hvordan velge??








Dagens fangst! har kjøpt en japansk bok om å sy søte filtdyr, som ser ut som de er med i dukkefilmer fra min barndom fra Tsjekkoslovakia og Øst-Tyskland! sukk! Under ser dere en dachs uten hode...


Ellers har jeg begynt å hekle, og holder på med hund, ape og grytekluter samtidig. Har allerede heklet en sopp, bilde kommer...



I helgen skal jeg jobb på Folkemuseet, i Stavkirken, i hallingstakk! det blir så hyggelig:) skal forsøke å få blogget litt også...og heklet litt og sydd litt. Nå skal jeg skrive litt før min kjære kommer fra jobb og vi skal spise havregryn med melk og rosiner, yummi!!

fin fredag coming up xoxo


3 comments:

sonatinca said...

Aw, my favorite stoooooooorrreeee!!!
Love it!
So nice to see you all girls!!!
:)

Tea Kristin said...

Der har jeg også svidd av noen tusenlapper i sommer. ;) Men fy så sure damene som jobber der kan være. :P

Her går det mest i søm til lillemor og en og annen ting til meg selv. Moro!!! Kanskje du skal arrangere sytreff en gang - jeg kommer!! :)

Cafemocca said...

sååå hærlig butikk og koselig tema for blogginnlegg!!!

Var der i fjor da de hadde posesalg med rester - altså hummerogkanariposer til 10 kroner stk... jeg elsker sånne poser og gikk amokk!

Nå har jeg egentlig lyst å prøve meg på klær, men da må jeg nok ha litt mer enn en kvart meter av hvert stoff tror jeg - må nok en tur dit i høst!