Saturday, July 9, 2011

Special Olympics

Dette er de mest fantastiske idrettsjentene jeg vet om!! Allerede for flere år siden leste jeg en avisreportasje om hvor gøy de hadde når de trente RS sammen i Asker turnforening, og nå har de vært i Special Olympics (OL for utøvere med ulike former for psykisk utviklingshemmninger)
og storforskynt seg av medaljene! 1 gull, 5 sølv og 10 bronse! blir det bedre? Gratulerer til Mari Hegdal, Mathilde Falch, Katelyn Garbin og Kristin Augdahl! Jeg blir så glad når jeg ser hvordan dere elsker idretten deres, dere har rett og slett skjønt det! Utrolig innsats, jeg bøyer meg i støvet!




Katelyn Garbin under sitt ballprogram.



Mari Hegdahl har også full kontroll.





Mathilde Falch hadde feber og halsbetennelse, men det stoppet henne ikke fra å ta gull i ring!! wow! Disse jentene er definitivt mine forbilder! les mer om Norges innsats her og her. Den siste linken går til Special Olympics Norge, der var nemlig ikke bare i turnhallen vi gjorde det bra!


(og forresten, jeg har enda ikke glemt give-away'en! det var ikke så mange som deltok, så jeg har bestemt at alle som deltok skal få ugle i posten, men uten ramme. høres det bra ut? send meg adressen deres, så kommer trykket hjem til dere! ha en super lørdagskveld, i morgen skal jeg sitte i bunad i Østerdalen!)

1 comment:

Cafemocca said...

oi nå først så jeg dette!
jeg vil gjerne ha trykk ja, hva er epostadressen din så jeg kan sende deg adressen min?

Mulig den står her et sted men jeg fant den ikke...

Fantastiske idrettsjenter og ikke bare det at de er med, men de vinner faktisk også! Må inn og lese mer om disse ja! Tusen takk for flott innlegg!