Tuesday, July 5, 2011

Litt moro:)




Som kjent ble det foretatt en liten utflukt til Stoff & Stil her om dagen....og det er slik at det ikke er første gang denne sommeren jeg har vært der he he;) produksjonen er i gang, her er litt gøy, bl.a. to vesker. Den gule er pyntet med knapper og en bambi som engang satt på en hårspenne. Sydd fast på maskinen, med veldig, veldig langsom søm.





Eplestoffet er ikke fra Stoff & Stil, det er kjøpt på Frau Tulpe i Berlin (love!) Nøkkelringen hadde jeg liggende og blonden fant jeg i scrappesakene!














Et forkle blir til. Med fugler, sukk.




Jeg planlegger å shine opp kjøkkenet litt, har stygge 70-tallsskapdører, med plastoverflate som er umulig å få ren... skal finne på noe gøy. I mellomtiden hekler jeg grytekluter i ekte 50-tallsfarger. Stay tuned!


1 comment:

Merete said...

Skulle ønske jeg var like kreativ som deg når det kommer til stoff og sying altå!!! Men jeg har jo ikke symaskin en gang...

Må innom Stoff og Stil neste gang jeg er i Oslo - oppdaga jo plutselig at de hadde butikk på Alna...

Og du har snaaaaart bursdag :) og jeg og:)