Sunday, June 26, 2011

se hva jeg har laget...


Alle kamerabager man får kjøpt er kjedelige, så jeg har sydd min egen:) og to av mine fotovenninner har alt tatt opp bestilling ha ha! det blir moro, liker særlig godt den myke, gode prikkete polstringen inni (kanskje fordi jeg sov fire timer i natt, har vært på jobb hele dagen, og har mest lyst til å sove;) om ikke så lenge kommer min kjære hjem, jeg kommer til å slokne raskt, har stått utenfor stavkirken på Folkemuseet i sola, hele dagen, og smilt og smilt og smilt...og blitt tatt bilder av. Mer slitsomt enn det høres ut som...



som sagt, jeg skal holde kurs i Trondheim til høsten. Trøndersaksa 3-4.sept! moro moro, særlig fordi jeg kommer til en by jeg ikke har vært så mye rundt i og får sett på hus! (Tove i sitt ess!)



nå skal jeg pakke tingene mine og ganske snart dra avgårde til min kjære. ikke glem mimremandag i morgen! xoxo




2 comments:

Cafemocca said...

Ååååååååååå!

Det var en kjempeide for alle er jo kjedelige svarte og ganske så stygge! Denne var bare helt vakker og det prikkete stoffet er hærlig! Elsker røde ting med hvite prikker! :)

Ania said...

Så gøy! Du må forresten ta opp (evt dele mer av, siden jeg ikke ser så mye av det på bloggen/visste du tegna) tegningene dine!!