Wednesday, June 8, 2011

noen festbilder:)

Jeg måtte bare gi opp å blogge mer før festen...alt var hemmelig, og jeg hadde så mye å gjøre at tiden rett og slett tok slutt... men her er noen få sneak peaks i ettertid! Vi hadde en helt fantastisk dag, sol og varmt hele veien, totalt avslappet og lykkelig, og det kunne ikke vært bedre! vi fikk rett og slett festen vi ønsket oss!! Ania har tatt de utrolig vakre bildene, og det kommer fler, dette er bare en liten smak:)






øverst lakker jeg neglene mine i en rolig stund før festen, i midten selvsydd girlander som vaier i hagen, og nederst er vi på vei til festen etter å ha pyntet oss hjemme hos meg, jeg med min lille, grønne sykkel, en sopp-puff på styret og diverse oppakning:)

Trym og jeg er fortsatt ganske utslitt etter festen, og det er hjelperne våre også, men vi er veldig lykkelige, og spiser restekaker til vi sprekker, så alt er velstand!

xoxo




3 comments:

Nora said...

Jeg så bildene på Anias blogg også, du var superfin, sååå søt kjole! Så ut som en super fest, gratulerer så mye med å være "gift" ;) Du og Trym er et fint par \o/

Ania said...

Det var rett og slett en fornøyelse å få æren av å dokumentere dagen deres! :)

Mona said...

Gratulerer så masse med dagen deres! Gleder meg til å se flere bilder :) Fantastisk kjole, forresten!