Saturday, June 25, 2011

Blogg-makeover og moro (les: giveaway helt nederst!)


Velkommen til nye Tove-bloggen! Tove-bloggen har alltid vært litt skeptisk til å bli ekstremt make-over'et (denslags er det nemlig sunt å være skeptisk til!) men det er ingenting som er bedre enn å liksom starte på ny frisk med jevne mellomrom. Jeg har i dag tatt femti bilder av meg selv og fikk disse fem det kanskje går an å vise fram;) (syns alle andre er veldig pene i sine blogger, hm...sikkert noe galt med objektivet på kameraet mitt lol lol) jeg er gressenke i helgen, Trym er på Hvaler for å bære materialer til tilbygg og jeg skal jobbe i morgen. Dere finner meg i Stavkirken på Folkemuseet i Hallingdalsbunad, gleder meg:):)





jeg har ikke vært noen flink blogger, som vanlig har alt vært hektisk, hektisk, hektisk, og all min tid har gått med til planlegging av den store festen<3 jeg lover å poste massevis av bilder av alle forberedelser og all moro derfra, Ania sier hun har postet bildene mine i dag, i mellomtiden går jeg bare rundt og er lykkelig fordi Trym og jeg er sammen for alltid. (det var vi før festen også, men vi hadde så lyst til å feire det med vennene våre!) (beste vennene, jeg blir fortsatt spinnvill når jeg tenker på det!) Dagen gikk så fort, få fort, og nå er det egentlig helt greit med hverdag, det betyr at jeg har tid til å leke med andre ting igjen! (ps.øverst til høyre - Totoro!!)








Jeg jobber litt i bokhandelen og ganske mye på Folkemuseet, i formidlingen, og det er veldig veldig gøy, jeg er omviser for alle mulige grupper, men barna er morsomst, mellomtrinnet + middelalder = sant! Jeg har funnet fram symaskinen min, Stoff & Stil er endelig i Oslo og jeg har laget masse gøy (will share), jeg lærer å fotografere på ordentlig, sammen med Stine, Line, Kristin og Gunn-Heidi (dere er kulest, gleder meg til mandag!!) og jeg skriver, litt hver dag, og det er veldig veldig hyggelig!



Heimen ser omtrent slik ut, men jeg har nå ryddet litt, for å kunne sy ennå mer. (skal bare ut å gå litt, trenger luft, og kvelden er så frisk og fin. tar med kamera.) Ellers har jeg siden sist blitt styreleder for Norsk Folkeminnelag (heia meg ho ho) og blitt spurt om å holde scrappekurs i Trondheim til høsten, på Trøndersaksa! klart jeg vil. Har scrappet litt i dag, til kurset, skal sende bildene avgårde etterpå.








...og forresten...jeg har nye, stripete sokker!!! Nå: GIVEAWAY!!



har funnet fram et gammelt trykk som fortjener sin renessanse:) legg igjen en kommentar, jeg vil også at du sprer det glade budskap om bloggcandy'en til minst en annen blogg. Jo flere blogger du sprer til, jo flere lapper med navnet ditt på dukker opp i trekningen. Jeg trekker en vinner som får et innrammet trykk i posten. Frist: lørdag 2.7

3 comments:

Cafemocca said...

Heei så hyggelig at du er tilbake med blogging!

Jeg er definitivt med på husmorscrapping i Trondheim til høsten! Artig at du kommer, jeg er med i arrangementskomiteen og vi alle gleder oss spesielt over å ha fått med deg :)

Så fint du hadde pyntet til festen! ELSKET kakebordet med sengehimmel over - en utrolig kul ide og så må jeg jo kommentere den fine kjolen du hadde på festen! sukk! <3

og så har jeg lukta på giveawayen din! har fortalt om den til

http://jenchapin.blogspot.com/
http://carrinsofiesverden.blogspot.com/

...og på min egen blogg hvis det teller? Det trykket var jo bare helt superkult!

dette ble jo batre lengste kommentaren ever - midt i natten - får ikke sove :) Håper du får! Ha en strålende søndag i morgen ijallfall :)

sonatinca said...

Hi, Tove!
some english summary please, I want a candy too)
there is a candy in my blog too, so wellcome)
http://sonatinca.blogspot.com/
soon I'll do english version too

sonatinca said...

sorry, forgot to write I put a link for your candy to my blog - left pannel)