Monday, May 9, 2011

moro for trærne






Litt gøy til festen; men dere får ikke se enda hvordan den ser ut når den er hengt opp. De trærne som ikke får vimpler kommer til å bli veldig misunnelige, jeg skal sørge for at de får noe annet morsomt. En slik remse er ikke vanskelig å se heller, jeg klippet til så mange spisser som jeg ville ha, organiserte dem slik at fargene passet ved siden av hverandre, og festet dem sammen med rosa skråbånd. Har også kantet tre duker. Kooooooser meg:);) <3












1 comment:

Charlotte said...

Hvor er de fine og farverige, super flot træpynt - og hvor er det helt fantastisk at du og Trym skal holde en "vi skal være sammen forevigt fest"! :0)
Jeg bliver så glad, så glad på dine vegne og jeg følger spændt med her på din blog.
Stooooore klem fra mig til dig.