Thursday, April 7, 2011

og jeg scrapper:)

tuuuusen takk for kommentarer til den forrige posten!! jada Cafemocca, jeg skal legge ut alle ti hi hi <3 så koselig å se deg i bloggen min!! tenkte bare å legge dem ut en etter en....som litt sånn godis liksom....så det ikke blir helt overkill! er det ikke hyggelig å ha litt å glede seg til? her er noen bilder fra Hvaler i høst, den er laget veldig enkel, med washi-tape, litt blonde, og litt bånd og knapper. kanten er atter inket med distress refill'en, og det er også den jeg har brukt til å stemple sirklene med, med en gammel tretrådsnelle. jeg blir så utrolig glad hvis jeg kan inspirere til å scrappe igjen, syns det er så mange som sier de har scrappetørke om dagen! kom igjen, sette dere ned og scrapp i vei! hvis dere vil bli utfordret, er det bare å scraplifte en av mine!! sees i morgen, ny LO kommer:):)

No comments: