Wednesday, April 6, 2011

Jeg scrapper!

Det er så stille rundt omkring, det virker som om vi scrappere virkelig er i dvale om dagen...(jeg har ikke vært noe bedre selv altså!) men nå er det på tide å våkne! Snart blir det Prosjekt Scrappeglede på scrappegodisbloggen, og i helgen hadde vi venninnetreff og jeg laget 10 lo'er yahoo!! her er bunnybunny 4361. Har brukt hvit kartong, kantene er inket med distress ink refillen (rett fra pipetten, det blir så fint, jeg er hekta!) tag fra Elle's studio, thickers og ellers litt ymse. Har brettet washi-tapen, liker den!! (jeg ser nå at bildet ikke er 100% skarpt, men det får gå!) Håper alle koser seg i sola!!

5 comments:

sonatinca said...

Hi, Tove!
Havent seen you here for long :)
Your bunny is so cute)))

Tøvsjur said...

Hei på dæi!
Herlig LO!
Like scrappestilen din så godt. Her har æi hadd scrappetørke i godt over ett år trur æi... kanskje æi må finne fram et av arkan dine å å lage mæi ei sie?:)Du inspirere iallefall:)
Klæm

Charlotte said...

Hej Hej søde Tove,
Så hyggeligt at se du scrapper lidt igen. Det er et sødt LO med din lille kanin.
Jeg håber du har det rigtig godt og jeg ønsker dig en flot torsdag.
Stor klem fra Charlotte.

Cafemocca said...

Hei så hærlig at du scrapper igjen - men hvis du lagde 10 LO-er så syns jeg du skal legge dem ut her - du er til sånn inspirasjon :)

Thinkie said...

great page!