Thursday, December 9, 2010

8.desember

noen bilder hjemmefra:):)


oppvask som tørker... kjøkkenet mitt er ca. 3m2, men man får alltid plass til rosa hjertebakeboller fra Lisbeth Dahl, blomsterbrett fra Åhlens og diverse sopp-godis!


glass som tørker! fra Åhlens, er de ikke fantastiske? noe ved dem minner meg om glass på hytta i min barndom, enda vi ikke hadde sånn....tror jeg...


min lille termos i god 70-talls-ånd! perfekt når man skal på tur, og særlig når man skal spille kamp i nes! (=kaldt!)


min gamle tavle! farvekritt*love*



all moro til å ha i håret:):) (ikke så lett når det er vinter og man bare er pakket inn i luer og skjerf hele tiden...) (det er harde tider!)


skrivebordet mitt! som ikke syns, fordi det er så rotete, akk skjebne!! man kan se min prikkete blomsterkasse med notatbøker i, blekksprut som Trym har sydd, en flik av pc-bagen min, scrappesider, lim, scrappeblader, dvd'en: by, gate, buss og trikk-oslofilmer fra 50-tallet, skrivemaskinen, neglelakk, jule-cd for barn, diverse papirer, en stabel hyggelige bøker bl.a. Rune Johansens "Glade Jul" og "Guide til Stockholms arkitektur", noen esker med gammel analog film fra tidenes morgen, og sist men ikke minst: toppen av min grønne garnlampe! Nå har jeg forresten ryddet....





fargeblyanter i vinduet mitt! jeg liker lukten av fargeblyanter, jeg liker strukturen og treverket og jeg liker hvordan de er i bruk.... jeg har aldri vært så glad i tusjer når jeg skal tegne, det er blyanter som er godt!
nå skal jeg ordne noen julegaver og deretter dra noen ærend i byen før jeg skal trene, hurra:):) kamp på søndag!
Håper det var inspirerende med noen interiørbilder!
stooor klem**







2 comments:

Ania said...

Alltid herlig å få innblikk i din fargerrike verden :)

Cafemocca said...

å som jeg blir i godt humør av den oppvasken din! Så masse fine farger og fasonger!

Mitt grønne service blir litt kjedelig i sammenligning, og det fatet ditt med blomster oooh Love! Tror jeg må innom Åhlens og titte litt! <3