Tuesday, December 7, 2010

8.desember

scrapbooking! fra scrappetreffet vårt, og tidligere i november! nå er det desember og jeg vet får neppe scrappet noe før rundt juleaften, men det er greit!
her er sopp på hvaler. har laget blomsten og det brune treet selv. papiret er basic grey (he he)


bazzil kraft+litt my minds eye. på omtrent alle lo'ene har jeg brukt min fantastiske japanske tape, og jeg har inket kantene med refillen til distress ink'en, for en mer dramatisk effekt. jeg tar pipetten og bare drar den langs kanten:) her har jeg også brukt den til å stemple med, sammen med en tom dorull. sky i filt.

nå husker jeg faktisk ikke hvilket papir det er...enten studio calico eller crate paper tror jeg... thickers, rosebånd og tre-rub-on fra american craft. min kjære og pus...sukk*** (og rosa distressink-refill!)


en gammel LO som er har fått en makeover:):) tape, love, og jeg har faktisk stemplet, det er lenge siden sist he he




drabantbyen Råcksta utenfor Stockholm, søsteren til Vällingby! cluster med diverse gammelt stæsj, bl.a. en ukrainsk voksduk. papir fra Sassafras.



need I say more?? tror arket er enten prima eller websters, det er en bakside. Hambly, tag fra bam pop, min trofaste blondepunch, og gamle favoritt-thickers.






Hornstull i Stockholm. Svaner på isen i mars en gang, hvis jeg husker riktig. tror dette papiret også er studio calico. flekker med distress ink refill, dato tag fra elle's studio. elsker stockholm sukk!!



trym og tove spiser vafler!! liker veldig godt kontrasten mellom det grønne og det rosa!! blomst fra prima, sopp fra et sjokoladepapir))





Grünerløkka by night. gammelt ark fra american crafts, thickers dear lizzie tror jeg de heter, veldig glad i dem, og blomsterrub-on fra basic grey.
blir dere inspirert? etter å ikke ha hatt tid til å scrappe på lenge, fikk jeg endelig satt meg ned, det var fantastisk. har et par som ikke er ferdig også, tar det etterhvert. blir kjempeglad for kommentarer, nå skal jeg snart på jobb, så alt lyser opp! (selv om det er utrolig vakkert og hvitt ute!)
ha en fantastisk onsdag, stor klem xoxox






4 comments:

_Kine said...

Så mye fint! Nå fikk jeg lyst til å scrappe igjen!

Nora said...

Å jeg elsker alle :D

Lambi said...

Flotte LOer Tove! Friske farger og det liker jeg! :) Stilig at du lager blomster, trær og skyer selv! :) Herlige bilder du tar også! :) Ha en fortsatt flott desember og førjulstid! Klem Elise

Cafemocca said...

KJempefine LO-er, jeg blir såå inspirert!
Har faktisk liftet en LO du har lagd, den turtorialen du har lagt ut på bloggen...

http://cafemocca.blogspot.com/2010/10/multimedia-message_21.html

om du vil se da.

Liker stilen din, og skjønner at jeg har for lite prikkete ark :)