Sunday, December 5, 2010

5.desember

gårsdagen kunne ikke vært bedre, jeg har såvidt kommet meg! først; hockeytrening med damene, så; kamp med u15-gutta, vi vant 4-1 over Bergen, yahoo, deretter: verdens beste julebord, med verdens beste Grüner-damer!!!

vi danset på bordet, vi sang alle sangene vi hadde skrevet, med hjelp av rytmebananen, vi spiste masse mat og fantastisk riskrem og vi fjaset og hadde quiz og ingenting kunne vært bedre!!! da klokka var rundt to om natta, begynte noen ildsjeler å snakke om å gå på skøyter. ettersom vi hadde julebord i klubbrommet i Grünerhallen, varte det ikke lenge før vi var utpå, og dro i gang hockeykamp, med verdens mest engasjerte sekretariat! minikjørt+tynn strømpebukse+skøyter = best! (jeg hadde skiftet til joggebukse da)

















rytmebanan! stine og kristin - dere er de beste sangpartnere som går an. latterkrampe-det er oss!!






her er vi på isen i to-tida))) var i seng halv fem, KONGEJULEBORD! (og ikke drikker jeg engang!) (alt man trenger er julebrus!) og forresten: takk Bendichte, jeg lånte bildene dine som lå på facebook jeg:):)
ganske sliten nå, har vært på gammeldags jul med halmfigurer, sveler og gang rundt juletreet på Bymuseet. Nå skal jeg sløve litt og vente på at Trym kommer fra jobb, vi skal spise pizza og sjokoladekake og gjøre minst mulig.
kos dere i kveld alle sammen**







1 comment:

Merete said...

Ja, det så virkelig ut som er skikkelig julebord. Og julebrusen hjelper mot det meste:)
Tenker på julebord med gamle Forward hver gang jeg hører "Jon Blund" og barns rettigheter...:fnis:
Ja, det var tider det. Var ritkignok på julebord i Oslo på fredag jeg og, men der var det dårlig med sang og hockey. Men vi vant quizen da:) Det er da noe - sjøl om premien var ei flaske vin...