Monday, December 20, 2010

20.desember


Toves vei mot jul: i dag - pynting av pepperkaker og marsipan!!

vi hadde en superbra kveld i går hos søsteren til min kjære, med verdens gladeste konditorfarge!















de fleste pepperkakene ble relativt psykedeliske, med abnorme mengder melis på... f.eks. den Vigelandske elgen, den non-figurative Mummi, og Totoro, som i alle fall smiler bredt...
dessuten...massevis av sopp! hvem trenger forresten en blå rev?








jeg gikk dessuten i bresjen for kakestrø og sjokolade på marsipanen = sånn det skal være! og marsipanen må være i farger! mmmm takk Tiril, for at du kjørte i gang julegodisverksted, vi hadde garantert aldri kommet i gang selv!!
nå skal jeg vært øyeblikk løpe på jobb, etterpå skal jeg hjelpe min gamle mor og handle og litt ymse før jul!! sees i morgen:):)
xoxoxo





2 comments:

Cafemocca said...

Å guri så flotte!

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å trille marsipan selv :)

mmm! Blir kjempejuleinspirert av å lese innleggene dine! Selv har jeg kræsjet data så ikke noe særlig med blogging herfra for tiden... :(

Anonymous said...

Nam nam:) Ser ut som du koser deg i tiden frem mot jul :)Kos Laila