Saturday, December 18, 2010

18.desember

Toves vei mot jul: i dag - snø!!

Det er fantastisk å bo på "landet", Høybråten er landet, det er ren luft og hvit snø og tolv minutter til byen med toget. kan det bli bedre? og når det er kald desember, ligger snøen som pels utenpå alle grener, alle postkasser, inni alle gjerder, på postkasser og overalt hvor man kan tenke seg. Det kan ikke bli vakrere!















litt drabantby-jul fra slutten av 70-tallet. julestemning fra Furuset!





Gransdalen, ikke Gudbrandsdalen;)





kveldsstemning fra busstoppet ved Ikea!
forøvrig ble det julekake i går, spiselig julekake, 2 stk, så nå er det håp for min framtid som husmor! i dag har jeg bakt serinakaker, ryddet litt, og snart skal jeg spise resten av kyllingsuppa fra i går, før jeg pakker inn de siste gavene. fri på lørdager er BEST; lyst og fint og inspirerende, sport på tv, og masse tid til å gjøre alt jeg har lyst til!
kos dere masse alle sammen, sender en helgeklem til alle som leser!





1 comment:

Cafemocca said...

vintern og landet er et vakkert sted å være! Utrolig masse fin stemning i bildene dine! <3