Saturday, December 11, 2010

11.desember

litt bunny-blogging igjen! på vei hjem en dag fant jeg denne kurven (utenfor blokkene like ovenfor hos meg er det jevnlig innsamling av "søppel", folk setter skrotet sitt, som ofte er kjempefine møbler, sykler o.l. utenfor døra også blir det hentet på et gitt tidspunkt), og da fant jeg altså denne, perfekt for høy og kaninforing.
I begynnelsen syns bunny det var greit å stikke hodet over kanten, så hoppet han helt oppi, og nå er det bare velstand!







bunny-diett:):)
I dag har jeg vært en liten tur i byen og møtt min gamle far, samt fått ordnet litt hemmelige ting på oppdrag for min kjære he he
alt er hemmelig nå om dagen! jeg skal også bedrive litt hemmelige ting nå, så lese litt i den fortreffelige boka "Norsk Arkitekturhistorie" og i kveld skal Trym og jeg til pappaen hans og spise pinnekjøtt:) yummi!
I morgen er det hockeykamp, så det er bare å begynne å lade opp!!
ha en fantastisk lørdag alle sammen! hva gjør dere i helgen?



1 comment:

Cafemocca said...

Så koselig med ny gratisk bunnykurv, og at han fant seg til rette i den med det samme!

Fiiine bunnyen! :)