Friday, September 10, 2010

jeg vil blogge igjen!!

heia alle som titter inn, jeg har ikke blogget siden....mai...hm....det har bare ikke blitt sånn, jeg har liksom ikke hatt lyst, jeg har ikke visst hva jeg har villet med bloggen min. nå har jeg bestemt meg for at jeg skal blogge på norsk, jeg skal skrive om alt jeg har lyst til, enten det er scrapbooking eller gamle hus, eller klær, eller hvordan jeg føler meg... håper noen har lyst til å lese om det!

I går kveld kom jeg og kjæresten hjem fra Stockholm, er inne i skjørt og kjole-modus om dagen, er inspirert til å skrive og tegne, men samtidig er jeg konstant bekymret for at jeg ikke skal finne en jobb jeg kan takle å gå til hver dag. gjorde ferdig masteroppgaven min i vår, nå ønsker jeg meg en museumsjobb, eller en jobb der jeg kan bedrive kulturhistorie.... vet ikke hvor og hvordan, det er ikke av de jobbene, og jeg vet ikke om jeg er flink nok... konstant bekymring!! slik er ståa, men samtidig har jeg det veldig, veldig fint på alle andre plan!! (viktig he he!!)


poster noen bilder av sånn jeg føler meg innvendig: grønt prikkete skjørt, små røde sko og min mors gamle, blå kåpe fra 60-tallet, sukk* smarties i søte farger sigh, jordbær og kake....

en liten bunny med høstlig høy:) jeg hadde han hjemme på ferie i sommer, da ble det servert bunny-mat fra mitt fineste porselen! i kveld er det første hockeytrening etter ferien, det er så digg at jeg kan nesten ikke vente!! hvordan har dere andre det? noen skal ha baby, noen har nytt hus, og forhåpentligvis har alle det bra! siden jeg ikke har blogget på ca tusen år, blir jeg kjempeglad for alle som kommenterer, det er så godt å høre fra dere! ha en superfin fredag, i morgen skal jeg på loppemarked! hva skal dere? klem**


5 comments:

Tea Kristin said...

Så koselig at du blogger igjen! :) Blir alltid glad av bildene dine - masse herlige farger!

Kos deg på loppis i helgen - loppissesongen er i gang igjen her også, og vi har allerede dratt et par kupp i hus. Sååå morsomt, men jeg må klare å kvitte meg med noe vi har fra før så det blir plass til det nye. ;)

Masse lykke til med jobbleting også - det er ikke akkurat flust med jobber innen kultur i Norge, men jeg er helt sikker på at du finner en jobb du vil trives med etterhvert!!! *krysser fingre og tær for at det skjer fort*

Ha en strålende fin fredag - her skal den tilbringes i horisontalen foran TVen. :) Klem

Ania said...

Må si meg enig med kommentaren overfor, fargerrike bilder er litt deg, så det blir jeg glad av å se :) Velkommen tilbake til blogland, ellerno :)

Charlotte said...

Hej sødeste Tove,

Hvor er det hyggeligt at du er tilbage. Jeg er jo en af dem som altid vil følge din blog, for her er så fint, positivt og farverigt. Du viser de skønneste billeder og er meget inspirerende. :0)
Jeg krydser fingrer for du finder det job du søger xxx. Jeg er sikker på du nok skal finde noget godt.

Velkommen tilbage til blogland! Har savnet nye indlæg fra dig. :0)
*klem* fra Charlotte

Thinkie said...

how fun to have cakes in cartons like these!
Good to see you blogging again, although I only understand part of what you're writing! Good luck with finding a job!

Cafemocca said...

hærlig at du er tilbake igjen ja! Elsker de fargerike bloggpostene dine og blir veldig inspirert!

Det har nok ikke skjedd så masse spennende desverre, har hatt litt bloggtørke selv, men nå som høsten er kommet planlegger jeg å blogge litt mer! Jo, jeg har begynt å trene faktisk :)

Håper du finner jobb snart og at dere får en kjempefin høst!