Wednesday, September 22, 2010

jeg liker å lage kveldsmat i mitt lille bo...


sopplampe har jeg fått av min kjære, til bursdagen min en gang...de andre vennene mine er oregano, basilikum og koriander!





uskarpt mobilbilde av meg selv, mens jeg venter på at min kjære skal komme hjem... i dag har jeg vært og svømt, og jeg har kjøpt joggesko og rosa kari traa-undertøy, og i morgen er det hockeytrening!!!!! beste som finnes! (nest etter mannen i mitt liv!) jeg har fri i morgen, skal skrive og slappe av, og kjøpe nye skøyter før trening! bare velstand! mine gamle skøyter ble innkjøpt i 1999, da jeg hadde min første skikkelige jobb og tjente egne penger på riktigt. de er nå så utslitt at jeg knapt går framover, dermed kan jeg skylde på skøytene mine at jeg er treg.
ellers har jeg i dag:
- begynt med vanter
- begynt med vinterjakke (warehouse, 200 kr, love you)
- begynt med ørevarmere
i helgen:
- sesongdebuterte one piece'en. hytte + onepiece = bedre enn det meste!
i kveld:
- derrick sesong 1987 på dvd
i dette øyeblikk:
- sliten! kommer sterkere tilbake ;);)


1 comment:

Lambi said...

Hihi, høres ut som du ærlig og redlig fortjener et par nye skøyter gitt! :) Ellers høres det ut som du kan kunsen og kose deg og det høres riktig deilig ut! :) HA en fin kveld! Klem Elise