Monday, September 20, 2010

helg på hvaler♥








det blir ikke bedre, med sol og sopp og sjø hele helgen** trengte å slappe av med utendørs lunsj, skogstur, sløving og masse masse tid med gutten som er penest i verden! på vei hjem satte vi til livs en boks sjokoladeis, den forsvant mellom fredrikstad og råde ha ha ha















nå skal jeg snart på jobb.... har farget håret og gjort alldeles nyttige ting, nå skal jeg prøve å få sydd ny glidelås i en fantastisk gammel kjole jeg kjøpte i stockholm* hva har dere gjort i helgen? har dere noen planer for uka? jeg skal begynne å trene....ikke bare hockey, men mer trening, så jeg kan bli bedre til å spille hockey....for dette går ikke he he hvor sløv går det egentlig an å bli?? ha en veldig veldig fin mandag, ønsk meg hell og lykke;) xoxo





No comments: