Thursday, April 22, 2010

I'm desperate to start blogging again!!!








Jeg har så mye morsomt jeg vil skrive om, men hver gang jeg gjør noe annet enn å skrive på oppgaven min, får jeg dårlig samvittighet... 18.mai skal jeg levere, etter det er jeg fri, og livet mitt kan starte igjen! ...jeg har så mange bilder jeg har lyst til å ta, og scrappesider å vise fram, og lyst til å lage blog-makeover og sy og tegne..... kanskje jeg begynner å blogge før tiden likevel, kanskje jeg ikke klare å holde meg!
fant disse bildene på flickr, de er rosa****
hvis noen av dere fortsatt er der ute og leser bloggen min, så pip en kommentar så jeg vet at dere er der! det blir blog-candy for å feire oppgave-innleveringen, så hold ut! (notat til meg selv!)
I really, really, really want to start blogging again, I have so much fun to share, but everytime I do anything else than schoolwork, I'm dying from bad concience.... my degree is due may 18th, and after that I'm free, and my life will start over! so many photos to shoot, so many lay-outs to share, I want to make-over my blog again, and sew...and draw.... maybe I will start blogging earlier than I first planned...I feel it coming...I don't think I'll be able to control myself now that I've started!
I found these photos on flickr, they are pink***
If any of you out there still reads my blog, leave a small comment, so I know that you are there, it'll make me so happy! I promise a blog candy when I have my degree, so stay tuned lol


4 comments:

Isabell - Taranita said...

gleder meg til du er tilbake i blogg verden for fullt, knall tøffe bilder du har funnet=) lykke til med innleveringen, det går nok strålende=)

Scrappelise said...

Å ja da min sprudlende venn, du er på min blog-roll (godt norsk ord)Og hver gang du piper så renner jeg hit i full fart for å se! Det er fortsatt like spennende å følge deg Tovetyll - du farger dagen for mange! Ha en super dag! Klemmmmmmmer i lange baner til deg. ps. hils til den pene barske kuuuule!

Cafemocca said...

jeg har nettopp funnet bloggen din (og faktisk vært på besøk i butikken din og kjøpt maaaasse fine ark! Skulle vært oftere i Oslo :))) Kjempefin blogg også, så det er koselig at du er tilbake her!

Lykke til med masterinnspurten!

Mona said...

Pip-pip ;) Jeg følger deg, jeg ;)