Sunday, January 3, 2010

big big blog candy**






happy new year everybody, and thanks for all sweet comments!! I feel like starting 2010 with an inspiring blog candy, because the last weeks I've felt extra happy and creative, after I cleaned up my place it feels like a fresh start, and I have so many plans for the new year.

and also....today me and my boyfriend celebrate our fifth anniversary together***
I've tried to put together lots of fun stuff, f.i. there's an owl print, hello kitty marshmallows, rainbow ribbon,a butterfly stamp, fabrics, prima flowers, october afternoon rub-ons, some papers from my favourite brands, stickers, lace, tags etc etc. (click on photo to enlarge) if you're not scrapbooking, you will maybe be inspired to start? or to make something completely different?
to win, please leave a comment and I will draw a winner sunday in a week. what I want to know is: what do you want to read about/see photos of in my blog, that will make you come back and visit it?
there's so many blogs out there, and of course everybody wants people to visit just their blog...so do I... I feel I have so much fun to share, I really appreciate people stopping by.
I like to write about scrapbooking, interiour, graphic design, clothes, art, photography, fun retro stuff...and so on...
what do you think? let me know:):)







30 comments:

Merete said...

WoW!!! Det var litt av en blog-candy, du !! Tror den hadde vært perfekt for å få meg i gang med litt kreativ scrapping igjen altså:)

Jeg kommer alltid hit inn for å få litt farge og inspirasjon inn i hverdagen, og det håper jeg du fortsetter å gi meg med alle dine herlige, fargerike og sprudlende LO'er og andre kreative krumspring!
Du vet jeg digger stilen din - sjøl om min egen (om jeg har noen) aldri kommer i nærheten av din.

Gleder meg til å se flere flotte bilder fra fjern og nær, glade barndomsminner og bunny, pus, miffy og andre søte små nusselige/koselige figurer, dyr og skapninger:)

Og gratulerer med jubileum:)
Skal si årene går...

En stor hilsen fra elg-landet (den elg-blokka ble tatt kjapt i bruk av vesla her...hu er jo litt prega av sin elg-gale far og er absolutt med på notene når det kalles på elgen...)...

Christine said...

wow :D du burde ha startet en kit klubb du :D jeg slenger meg definitivt på denne blog candyen :D jeg trenger et spark i ræva til å begynne å scrappe igjen, og hva er vel bedre enn masse tovetyll stæsj? :)

jeg håper du kommer til å blogge mer i 2010 :D jeg blir alltid så inspirert av det du skriver.. og så elsker jeg når du poster bilder av lo'er og av interiøret ditt :D

ha et fint 2010 tove :D og gratulerer med 5års jubileum! :) dere er så søte sammen!

Heidi said...

WoW!!!!!!! Det må være den perfekte pakken for kreativ scrapping!!!! Digger fargene...minner meg om en godte pose :))
Kunne virkelig tenkt meg denne pakken ja....klarer rett og slett ikke å shoppe denne type stæsj etc selv...dvs jeg har alldri vært flink til å shoppe stæsj.

Gratulerer så mye med jubileumet også!!!

Gleder meg til å se masse flotte kreasjoner fra deg i 2010!!!

Ladybastard said...

hey toveeeeeeeeee!
happy new year!!
how many cute stuffs in your blog candyyyy! *_*
love it!yesterday i tattooed my boyfriend! OMG amazing!
i'll post pics soon!
love you!
Roberta

Miss Natz said...

What amazing candy!

Congrats on 5 years with your boyfriend, so sweet!

I looooove your blog, maybe challenges or fashion, something like that, as well as your lovely scrapbook pages :)

Thinkie said...

I think this is my first visit to your blog. I really like your blogbanner and this is one of the best giveaways I've ever come across! Cute stuff! Happy anniversary!
Keep lo's coming like in the post before this one! I've saved your blog in my favorites and will definately be visiting again! I would also enjoy seeing photo's from Oslo (we were there for a few days in 2006 but I had a cold so we couldn't do as much sightseeing as we had hoped for, so we'll need to visit again! When we do I will definately visit your scrapstore!) and of the cute bunny off course! I've been browsing trough some of your older posts, I like the mix and match of subjects!

Lillenala said...

Oi... for en gedigen blog-candy! Den hadde gjort seg fint blant mine scrappeting. Denne MÅ jeg bare være med på.

Jeg digger bloggen din, og selv om jeg ikke legger igjen så mange kommentarer her, er jeg innom med jevne mellomrom for å få litt fargerik inspirasjon. Jeg tenker også at du må være en leken og spennende person å ha som venn :)

Håper du får et fantastisk godt nytt år!

Charlotte said...

WOW - sikke en stor og flot blog candy. Det ser virkelig spændende ud med alle de ting og farver! :0)

Jeg kommer tilbage igen og igen til din blog fordi jeg elsker dit sprudlende humør. Det virker som om du altid er glad - og det er skønt!
Og så elsker jeg dine mange farver - her er liv og glade dage.
Synes også du laver nogle rigtig cool fotografier, som jeg elsker at kigge på.

Og så kommer jeg jo bare fordi du er Tovetyll og fordi jeg er glad for min norske internetven. :0)

Tillykke med jeres 5 års jubilæum.
Jeg håber du får en flot uge 1.

UlrikaT said...

Jag sier bare WOW! Dette var en herlig blog candy som jeg bare må vare med på!!
Det jeg ønsker att se mere av i din blogg er dine underbare LOer som man blir på så godt humør av! :)
Dine foton er også til en stor inspiration som får meg til att tenke nytt når det kommer til fotografering.

Gratulerer med 5 års jubileum også! :)

Marie said...

wauw, en lækker blog candy!! jeg er helt målløs :o)

Jeg elsker at se dine layouts, høre og se billeder af din butik, din scrappe plads, din bolig, genbrugs, retro, kawaii ting :)
Elsker at kigge her på din blog :)

Bendichte said...

Hei Tove - ønsker deg oh han barske et spennende godt nyttår - og grattis med jubileum!
Den der blog candyen var super og vil helt sikkert passe i min grønne tidsskriftmappe som er merket Tovetyll...
Klem, B.

gocanucksgo said...

Brand new follower here (i've added you to my reader =). Congrats on 5 years with your boyfriend! I can't believe you're doing such an amazing giveaway. Your creations look so fun and happy, it's quite inspiring. It also helps that you take pictures of your adorable bunny lol! I look forward to seeing your posts in the future =) Have a wonderful 2010!!!

Tea said...

Godt nytt år Tove!! :D :D Jeg synes du skal fortsette å blogge som du gjør - du er et utrolig kreativt menneske og jeg koser meg med å se på bildene dine! :)

Gratulerer med kjærestejubileum! :) :)

katie said...

this is a lovely blog!

i would love to see some tutorials on how you put your layouts together! they are gorgeous and i'm blown away by them!!! :)

Anonymous said...

wallpapers

qsjt u ( uj 07

noga said...

enjoy your day with the boy... thanks for the huge sweet candy!
i realy like tutorials because i'm new in scarp...

Camilla said...

For en fantastisk pakke du har satt sammen! Ser gjerne at den havner her! :D

Jeg kommer inn hit for å få se fargerike glade ting, både scrapping, foto og interiør. +++
Håper du fortsetter med det nå i 2010 også. ;D

Hildegunn said...

For en utrolig herlig candy, breddfull av masse snacks!
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :)

På bloggen din er det veldig masse flott, jeg blir i så godt humør av alle fargene du bruker både på interiør, scrapping og bilder! Fortsett med det!
Siden jeg har deg i blogglista mi er jeg ofte innom når du har oppdatert bloggen, men jeg er dessverre ikke så flink til å legge igjen en hilsen nå for tiden. Skjerpings må til ; )

Gratulerer så mye med jubileum, og lykke til med mange flere år!
Klem

Nina said...

GALET läcker blog candy!! ...seriöst, du har verkligen god smak, och jag fattar inte hur du kan vilja skänka bort allt det där godiset...men jag skulle tacksamt adoptera det! ;)

Tack för all inspiration du bjuder på.

Grattis på 5-årsdagen! :)

LilleAsk said...

Dette var virkelig en lekker blog candy.

Gratulerer så mye med 5 års jubileum.

Jeg vil gjerne se LO'ene du lager, bilder av dine retrofunn (som Nancy Drew spillet og bøkene fra 80-tallet, som Serafin) og bilder fra Oslo.

Nichol said...

I love your blog since I found you at Sistv. Your scrapbooking is my favorite!!!

Nichol

(not sure if you are accepting overseas though...)

Lambi said...

Hei Tove! Ååååå,wow for en fantastisk godis pakke av scrappesnop du har satt sammen her! Dette vil jeg være med på! :) Tenk å vinne så mye fint! :)

Jeg kommer stadig innom å titter i bloggen din! Synes du skriver kreativt og det er artig å lese om de temaer du pleier å ta opp. :) Både interiør,de kule bildene du tar og de glad LOene dine som er så fargerike å inspirerende! (selv om jeg ikke selv klarer å være like leken som deg på min LOer.)
Så bare fortsett sånn som du alt gjør du for det er en flott blogg du har! Klem Elise

Nora said...

Jeg liker alt du blogger om jeg, fortsett sånn! Vil se LOer, bilder du tar, interiør og gjerne mer klær :) Ønsker meg større bilder i blogpostene da, du kan endre det i html-koden, så jeg slipper å trykke på dem for å få dem store.. :)

oheidia said...

Hei Tove! Veldig lenge siden jeg har sett deg nå og det var så koselig å finne bloggen din! Jeg synes du skal fortsette i den stilen du gjør nå - vise frem den du er. For jeg liker det lekene og fargeglade og jeg vil definitivt kikke innom ofte her og la meg inspirere av detaljer og kreativitet. For du bobler over av noe jeg ønsker meg mer av - fargeglede og kreativitet.

Liker at du blander scrap med foto og interiør. Jeg startet for ett år siden å abonnere på et magasin som heter rom 1 2 3 og det er kreativt og lekent. Så jeg er blitt mer interresert i akkurat detaljer i hjemmet.

For en blogg premie forresten - den hadde masse fint og jeg bare sikler etter hallo kitty effekter og annet som jeg ser i godisbagen. Det er jeg nok ikke alene om å gjøre :=)

Legger deg til i blogglisten min slik at det er lett å finne tilbake til deg også!

Godt nytt år

Anonymous said...

Amateur Telefon Sex

Cam Girls

Telefonsex Zugang

Vibeke said...

For en utrolig lekker blog candy!! Denne fikk jeg skikkeliglyst på!!:)

Jeg digger bloggen din!! Du har en" bli glad" blogg! Hvis jeg savner noe - så må det være at du skal blogge enda oftere:)

Eyovine said...

WOW!! Vilken bloggcandy du bjussar på. Den vill man ju inte missa =).
Tack för inspirationen de ger.

Tokdiggar dina layouter. Fotona är också trevliga!

ROSA said...

WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
saluti dall'italia public the post on http://blogcandymania.blogspot.com/
Hugs, rosa
i am new follower

Anonymous said...

Takk for en interessant blogg

Anonymous said...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel