Friday, June 26, 2009

ok, it's not a secret anymore....it's not, it's not, it is......

OUR SCRAPBOOKING STORE!!!!
really, yes, it's for real, it's our dream come true!!! SCRAPPEGODIS (that's scrapcandy) opens august 15th. You can read all about it in our blog** (we, that's me and my friend Hanne!)
we're located at Sandaker in Oslo, we'll hold crops and teach classes and be a really funky and colourful store, but of course, any costumer with any style will find their favourites, at least that's what we're aiming at!
I'm so sorry I've been a terrible blogger, and haven't been able to comment on any blogs either, or be active in forums or anything, but we're crazy busy right now, and we will be for some time forward lol

hope to see you all for grand opening in august, but of course, I'll come back with info all the time, and keep checking the Scrappegodis blog as well!!


and now, to something completely different: jeg må skrive det på norsk også nemlig, VI ÅPNER SCRAPPEBUTIKK!!
På Sandaker i Oslo åpner Scrappegodis 15.august!! All info dere trenger ligger i bloggen vår, som selvsagt er på norsk, og vi ønsker alle supervelkommen! det blir en fargerik og glad butikk, med varer for enhver smak, enten det er freestyle eller vintage. Det blir selvsagt både kurs og treff og masse moro, klikk deg videre og les:):)

Nå er det alt sent på natt og jeg skal kanskje snart sove...men først....tusen takk til alle kuleste scrappejentene jeg har møtt på min vei hit til å starte egen butikk, digger dere alle sammen, jeg blir glad bare jeg tenker på alle morsomme treff jeg har vært på.

Ha en super natt og morgendag, I'll be back!!

14 comments:

Merete said...

Gleder meg til å besøke butikken deres :) Blir artig!! og jeg vet hvor den ligger :)


Lykke til!!

Sunny said...

Whohooooooo! Grattis, det blir megakult=)

Linda S said...

Så spennande med egen butikk!! Gratulere :) (iler inn på butikkbloggen)

Miss Natz said...

Love it! I wish I could come visit, I know it will be amazing!!

Good luck! x

LilleAsk said...

Så kult! Gleder meg masse til å besøke butikken deres i august:o)

Mona said...

Gratulerer så masse, gleder meg til å komme på besøk i butikken!

Eivind Ola said...

Å så artig å høre at du skal starte butikk da... Må nok ta mæi en oslotur til høsten, så æi får shoppa masse scrappeting:)

Mariannes Kort og Stempling said...

Så moro ;-) Sjekk bloggen min hvis dere trenger butikkinnredning!!!

Fatima said...

Dette er jo bare helt fantastisk!!!!! Gratulerer så mye.

Yuriko said...

Congraturations Tove!!
That's wonderful news:D:D
Good luck! I wish I could come visit!

Ladybastard said...

awwwwwwwwwwwwwww I am so happy for youuu! it's gonna be great!
can't wait to see it!!
i'd love to live there :(

Vibeke said...

Whhhiiiiiii!!!!!! GLEder meg og gratulerer masse masse masse!!!!

Merete said...

Gratulerer så utrolig mye med dagen, Tove:) Kos deg på bursdagen din:) Jeg har gave til deg...

Lene said...

Herre Jemini, så kult!!!
Gratulerer så mye, Tove, og lykke til!
Nå skal jeg forte meg over til butikkbloggen.