Sunday, April 19, 2009

it's my papers♥ ...and a giveaway!!
















it's my dream come true!! I know it sounds a little silly, like a glamorous movie, but it really is so... I have my own paper line! it's called "spring will come" and contains six designs in a4 size (29,5x21 cm, or 11,5 x 8,2 inches). one of the sheets are tags, borders and fun stuff to cut out.
I've been working on this for such a long time, and it feels so good to be able to bring colours and fun to the scrapbooking world. I think my favourites are maybe the apples...
I'm not working for any company, It's solely my own little ToveTyll buisness!
If you want to buy my papers, send me an e-mail at: kastanjepiken@hotmail.com
Price is 8 kr / $1.30 pr.sheet. (sorry, I wrote £ earlier, that was not correct!)
(they will be up in my etsy soon, but not tonight, I'm exhausted from our crop lol.)

my place is now a mess of scrapbooking supplies in bags and baskets, but thank you, thank you, thank you to everybody for nice words and support on my paper launch at our crop, you are the best**

I also have a giveaway, with my papers of course! write a comment to this post about what you think of my papers? do you like them? what do you like the most? since it's my first papers, I'm excited to hear everything!
I will draw a winner sunday 26th of april, who gets a full paper line in the mail!

xoxoxox to all of you!!





28 comments:

LilleAsk said...

Lekre lekre ark Tove!! Disse oser virkelig av vår. Jeg synes du er tøff som tør å gjøre dette. Stå på!! Og arket med regnbuen og eplene er nok mine to umiddelbare favoritter. Skal bare få lønna inn på konto, så kommer det en liten bestilling fra meg.

Lene S said...

Oj dette er jo så kult! Kjempeark! Favorittene mine er eplene og den med skyer og små regnbuer. Og cut outs arket! :)

lors said...

i love your scrapbooking papers and wish i cud have coe to your crop! i love the pop flower paper it reminds me of summer picnics picking wildflowrs and wearing daisy chains in my hair! i would use it to line the back of my bookcase to remind me of spring! lots of love from laura in london, england!

Linda S said...

Flott blogg og flotte ting du lager!! Eg liker å komme innom bloggen din- får mykje inspirasjon og deler også litt av ideane dine med jenta mi på 8. Vi får ideer til korleis bruke masse farger og til ting og tang vi kan bruke og lage til scrappinga vår.
Eg er ikkje så flink til å bruke så sterke farger i det eg lager, men liker veldig godt å sjå på alt dette flotte du har her og blir glad av å sjå på det.

Scrappelise said...

De er akkurat så freshe som jeg tenkte, gleder meg masse til å se mer og ta på! Jeg fikk skikkelig kick på skyene og cut-out-arket!

Vibeke said...

Kjempekule ark!!! Jeg gru-gleder meg til å scrappe med disse!!:)
Min favoritt må være det arket med skyene:):)

Ruby said...

Jeg bare digger arkene dine Tove, fargerike og lekre, får varmen frem i meg! :)
Jeg elsker arket ditt med skyer og små regnbuer, det er nok min umiddelbare favoritt, men de andre er også helt unike, det gule og hvite er også kjempetøft.
Godt jobba, og gratulerer! :)

_Kine said...

Åh, papirene er dødssøte! Epler! Regnbuer! Lovesit!

Sunny said...

Takk for hyggelig treff:) Papirene dine er kjempefine og mine favoritter er eplene, og regnbuen....også cut out arket:)

Pallina e Sonia said...

HOLLY cute!!!! great job!!! :D

by paLLina

Merete said...

Herlig Tove!! Jeg har jo alt kjøpt noen av arkene dine og jeg digger eple-arket! Helt klart min favoritt! Gratulerer så mye med egne ark - og ikke minst: takk for nok et hyggelig treff og for et super dupert freestyle-kurs:)

Sosa said...

Gratulerer med egne ark Tove!
Skikkelig herlig fargerike, vårlige og glade farger. Gleder meg sånn til å få de i hus. Håper Bendichte har tatt med seg 1x av ALT!
Skikkelig synd jeg ikke fikk vært med i helga, but you can`t win`em all....
Lykke til med salget! :D

Tea said...

Superfine ark Tove! Jeg kjøpte et av hver på treffet, og tror muligens at favoritten min er det med skyer på! *lovelovelove*

Tea said...

BTW - jeg bare eeeeelsker Amelie-musikken. Marius spiller dem noen ganger for meg på kvelden, og det er suuuperkoselig!!

Xstine said...

åååååååååh :D jeg elsker arkene dine tove :D min favoritt må være det med blomstene på, loves it :D

Kristine said...

For nåen nydelige ark du har laga!! Blir jo bare så gld av å se på dæm. Likte vældig godt den med syer og regnbue på, og eplan vaa jo så skjønn. Må nok kjøpe nåen hos dæi., men spørs om æi tar mæi råd til å bruke dæm.. kanskje de må henges opp så æi kan beundre de hele tia;)
Digge stilen din. E ofte inne her hos dæi å snik.

pattyo said...

The colors are so cheerful. I especially love the flowers and apples.

Moia said...

Så flotte og fargerike, disse arkene er til å bli glad av. Gratulerer så mye med en egen design. Klemz fra Moia

Kristin said...

Så utroig lekre ark Tove! Og veldig deg ja!

Merete said...

Har forresten en liten award til deg i bloggen min - om du vil ha den :)

Hildegunn said...

Så utrolig kule ark du har laget!
Jeg vil gjerne være med i trekningen av disse!

Som mange sier er arket med skyer og regnbuer utrolig kult, og det med epler var skikkelig herlig!

Monica said...

Må bare følge meg i rekken av de som skryter av deg. Siden jeg leste om at du hadde laget noen ark, har jeg ventet i spenning. Du vet jo at jeg bare digger stilen din. Dermed faller jo arkene hvertfall i smak. Mine favoritter umiddelbart CUts out arket og skyene*digger de vilt og hemningsløst*

Lykke til videre, krysser fingre for at det kommer flere tovetyll ark. :)

Heidi said...

Knall kule ark Tove!!!! Gratulerer såååå mye!!!!
Det "stripete" arket er nok min store favoritt...men like tett etter er skyene og eplene :))
Liker de flotte lekne fargene dine!!!!

Sofie said...

Digger papirene dine - utrooooolig fine altså - kommer nok snart en liten bestilling fra meg

mAdison said...

ooo!!! I *heart* the green and white stripey one! It reminds me of tye dye and zebra. Plus the color is one of ym favorites! You did a rad-fab job! congrats! cant wait to see more from you!

Ladybastard said...

Woooooooooooooooooow u already know i TOTALLY love your papers!!
they are so fun and colorful!
u know i love your style ;)
i'll buy them as soon as i have some $$$ ;)
love youuuuuuuuuuuuu
ps: your pages are amazing! <3

Hana-Jane Mickley said...

Yay im so excited about your papers. I always try to add a little of your style into my own layouts, and now i finally can. The main thing that stands out in your layouts and papers is the bright happy cheerful colours. I think your papers offer something different to what i have already seen. I cant wait to get my hands on them

Bendichte said...

Heia Tove - Tusen takk for et alle tiders flott og lærerikt treff! Gleder meg allerede til høsten!
Arkene - scrappere - de er bare heeeelt flotte - de er just sååå Tove! Gratulerer!