Thursday, March 26, 2009

I want spring!!


I'm quite desperate now, I want small shoes and flowers and green grass...I've started wearing my converse, even though it's still cold...

I wanted to post photos of my colourful scrapbooking shopping, but forgot to upload the photos (I thought I did...?!?) so anyway, here's one of the books that always comes back to me, and it's colour, and it's fun, and it's running out and play!! I looooove japanese street fashion!


and here's two lay-outs, one quiet, one crazy. the first one is from ukraine, sigh* I love that country. the red rose I made on my gocco.

the second one is about things I like, from scrapbookexpress grand prix. again, I wanted...colours!! I made the sun myself, from tulle and paper.








what's happening right now...
* I'm waiting for my piano student! I'm a piano teacher, suddenly, it's very exciting!
* ciabattas just came out of the owen.
* I'm teaching myself to use adobe illustrator
* saturday is our final game of the season....we badly need a victory lol
* my orchid is blossoming again!!!
* I can't wait for easter candy!!
xoxo see you soon!!

4 comments:

Merete said...

Tar nok litt tid før våren kommer dessverre - det snør! Men plutselig er den her :)

Lykke til med kampen, og kos deg med GP-oppgave 4 :)

God helg - hils alle kjente!!

Scrappelise said...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kan vi ikke snart få vår!?! Jeg er så m.kklei slaps og gråvær. Takk og pris at du har så herlige farger her i bloggen din! Ha en super helg!

_Kine said...

Takk for sist! Koselig å se deg igjen, selv om det var veldig brief :)
Det MÅ bli vår nå. Jeg bare orker ikke tanken på enda mer snø, holdt på å begynne å grine da jeg så ut av vinduet fredag morgen, haha.
Jeg digger Fruits og Fresh Fruits. Har også den med gotere, men den er i grunnen bare dyster og ikke så veldig sprudlende.

Tea said...

Jeg har i grunnen bestemt meg for at det er vår, og har nesten bare brukt småsko og t-skjorter de siste ukene. Fikk et lite tilbakeslag denne helgen da, med ganske mange minusgrader til tider, men i dag er jeg sterkt tilbake i ermeløs kjole. :P Utrolig kul fargekombinasjon på det øverste bildet - det blir vel fargerike klær på treffet også antar jeg! Jeg har ihvertfall gått til innkjøp av et par oransje peeptoe pumps denne våren og lengter etter å bruke dem - hvilken bedre anledning enn scrappetreff liksom!! :)