Thursday, February 12, 2009

wintertime*

first, first of all, I have a blog candy winner: SOSA congratulation!!
my lovely boyfriend drew the lucky number, I will send you fun in the mail!

it's so sunny and lovely in my little flat now, I'm so inspired, after living in dull, dark apartments for so long, I'm sucking in every stream of sun and light I can get!
here's two lay-outs I've made, and there's two more in the progress, I bought lovely, shiny polkadot paper yesterday, and is now scrapbooking a picture of my handbag ha ha



I also made a scrapbooking apron, I mean, who doesn't need one? I think it will be for sale in my shop soon, or maybe I'll make another one. I'm planning to do more scrapbooking later, and also some hama fun.





tomorrow I'm off to Kongsberg, to nationals, in ice hockey of course, our team had our last practice yesterday, which was a bit chaos and fun, but also with some quality stuff, we hope to do our best and play up to our potential, then it doesn't matter so much about our placement in the end. I think at most, we can hope for a 6th place finish, but our coach says we're building for next season. we have lots of new players who just started off, but they all show so much progress already, I'm sure we have a fun hockey future ahead of us.
so, today I have to wash clothes, do the dishes, clean up here, pack and go grocery shopping...
I will be back on sunday evening, and next week I promise hockey pictures, that's for sure.
in the meantime, here's some photos of what it looks like in my neighbourhood right now, I just took a ten minute stroll around the block, and wow!! it's so beautiful, it's real winter. I love every inch of snow, and the blue sky!
have a great weekend everybody!!*













7 comments:

Sunny said...

Det er jammen flott ute nå! Her nede også..og det er jo ikke så ofte:) Men vet du hva?? Den lille vennen jeg fikk av deg i går har gjort underverker!! Jeg har scrappet!! Fiks ferdig på 10 min:)Utrolig!! Du kan se resultatet i bloggen min hihi

Monica said...

Takk for koselig hilsen i bloggen min. ja du vet jo hvem jeg er inspirert av. hihi. Det hjerte stoffet jeg har brukt på loen som du likte har jeg masse av og tenkte på deg når jeg fikk det stoffet. Så hvis du vil ha litt så send meg en pm på scrapping.no med adr din så skal jeg poste litt til deg. Digger forresten etsyen din. har så lyst på det ugle og tre bildet ditt, men skjønner meg jo ikke på paypal, så må få hjelp av gubben.

Så flotte bilder du har tatt. Minner meg på at jeg bør se å komme meg ut i vinterværet og tatt bilder jeg også:)

Noen gode tips om hvor finne så tøffeklær i Oslo alla 7 himmel og harry camping??

pattyo said...

Glad to find someone else who loves snow! Most people seem to hate it. Love your creativity.

Sosa said...

Hallo i snøen!
Så moro å vinne candyen din - tusen takk! Så snill mann du har! :D Det skal garantert bli en "annerledes" scrapp på meg!
Her er selvsagt også masse snø, og det er utrolig flott, men litt tungt også. I morgen reiser ungene og jeg på vinterferie, og da blir det en bytur og kanskje Bikuben. Så er det mannen sin tur etterpå, til å ta med ungene på hytta, og da blir det husmorferie på meg - gleder meg!
Ha en fin tur til Kongsberg da og god helg! Break a leg eller noe sånt, ha ha.

Mina said...

Hei!
Så inspirerende blogg du har! Og så mye spennende på Etsy!:) Jeg linker deg jeg, så finner jeg veien tilbake:)

God helg!

Mina:)

Sosa said...

Pst. glemte å si at forkleet ditt er flott - masse inspirasjon å hente hos deg! Har stoff og symaskin, men mangler energien, men en dag, skal jeg også ha et sånt forkle altså, et heldekkende :D

Merete said...

Knalle LO'er du har lagd og stilig forkle altså!!

Håper dere har det kjempegøy i Kongsberg!! Jeg heier herfra!!
Go Forward!!!