Wednesday, October 1, 2008

stripey life:D



whoa jeg er faktisk online i dette øyeblikk...hvor lenge det varer vet ingen, så det gjelder å blogge mens man kan!!
dette er dagens store, stripete dose strømper, for strømper er nemlig bedre enn mye annet! stripete strømper gjør oss alle glad!
jeg ble mycket inspirerad av Noras blogg, som var fashion blogg her om dagen, så i dag er det fashion her også.
strømper fra e-bay, sko fra wedins, skjørt fra h&m med påsydde stjerner og gulv fra omtrent 1955....og....noe helt annet, en kompis ga oss verdens aller største squash!! skal legge den ut snart, har bare ikke fått jobbet med bildene enda, de ligger fortsatt på kameraet.... miffy+squash = sant...dette blir bare svada, men moro likevel. nå skal jeg lage smoothie og dra på trening....
squash is to come!!

2 comments:

Nora said...

Hihi, striper er kult :D

Scrappelise said...

Dette gjelder for alt som har hendt her siden sist jeg lagde comment her. Altså; Du å du så fint du har fått det i Tovebo og det er så moro for meg skjønner du... og nå lurer du vel? Det er bare fordi at masse av sakene dine blir for meg som å være tilbake i en annen tid. Noen ganger så er det som å se tilbake til sin egen ungdom og andre ganger så viser du plutselig noe som ungene mine elsket da de var barn. Jeg blir så nostalgisk og mimrete og det er bare så herlig! gleder meg masse til vi treffes i (eller heter det på?) Ski. Inntil da: ha en superduper helg!