Tuesday, October 28, 2008

Stavanger:D:D:D


på torsdag reiser jeg til Stavanger på Papirfest;D:D:D og uka etter har vi treff! jeg og Stine planlegger for harde livet, og jeg har sydd og laget masse stæsj jeg skal selge i min lille butikk!!
men først, reise, sukk, har rensket ut de papirene jeg skal ha med og lagt fram bilder, miffy og totoro...og så har jeg ikke pakket noe mer, men i morgen...jeg er så klar, så klar, så klar!! kule Christine lar meg bo hos henne, og på torsdag skal jeg shoppe og ta bilder, før vi scrapper hele helgen!!
symaskinnytt: store uglemor ble ferdig i dag. 30x30 cm ugle!! jeg er i voldsom kreativmodus om dagen...selv om jeg egentlig burde gjøre skolearbeid..hm...senere i livet!!

5 comments:

Xstine said...

yeeey :D det blir kult :D jeg har fått bytta vakt på torsdag, sånn at vi kan dra og shoppe på jungelen etter jobb :D woho!

Merete said...

Åh...lucky you!!! Kos deg masse, Tove!!! Gleder meg til scrappings i barnehagen :) God tur!

Elisabeth said...

Hei Tove, så kjekt å treffe deg på Papirfesten på lørdag ! Du er bare så kul og herlig, digger deg masse.

Håper vi treffes snart igjen, iallefall til sommeren :) :) :)

Stor klem fra Elisabeth(E) !!!!!

Linn said...

Hallå! Takk for en koselig helg!!! Skulle hatt tid til mer skravling, men vi får ta det igjen senere. Jeg ble helt i fyr og flamme over Totoro, og jeg vet at Sofia også vil bli det - vi lover å gi han et godt hjem her (skal sende deg bilder av han i nye omgivelser!). Ses fredag! klem

Sosa said...

Det nærmer seg treff og jeg skal pakke nå. Gleder meg masse!
Er litt uggen, så må bare advare dere mot hvitløken som jeg har tatt. Ellers kan dere jo gjøre det samme som meg alle damer så få vi et virusfritt fellesskap, hi hi!
Sees snart, juhuuuu! KLEM!