Sunday, October 19, 2008

saturday crop!

whoa, yesterday I went to Ski with my friend Stine, to scrapbook the whole day! it was great, we met with our pink lady friends, and kept on scrapping from 10 am to 10.30 pm;)

this is not miffy's first crop, she's been to several, but this time she brought a friend!! (and he's happy!)



we are having fun (how strange!) even if we are not in focus;)


I made these, among other things (like three christmas cards in 10x10 cm ha ha ha) (I'm the right one to take a challenge like that...) I think I'm into pink paint, still!






actually all these photos are from ukraine this summer...*sigh*

6 comments:

Merete said...

Åh...så ut som om dere koste dere veldig. Jeg var ikke misunnelig i det hele tatt:)

Du fikk iallefall produsert noen LO'er ser jeg:)Kjempeherlige!!

Ha ei fin uke:)

Anonymous said...

Så moro å se flere nye loer fra deg. Tviler ikke på at dere har kosa dere masse. Denne gangen passa det ikke for meg å være med, men kanskje neste gang. Vil bare si at jeg driver å lager meg en blogg jeg også, så nå har jeg linka deg i bloggen min. Fanclub medlem 1 ; )

moniscrap.blogspot.com

Madam said...

Så hyggelig å dele bord med dere på treffet i helga. Dere var jo super-effektive begge to og fikk laget mange kjempefine LO´er.

Stinemor said...

Julekortene ble jo fantastiske!!

Men jeg kommer ikke over at du ikke gjorde den utfordringen med 15 brads altså!!!


;)

Scrappelise said...

Sender bare en takk-for-sist-klem i all hast før jeg må på jobb. Alltid så kos å "treffes" med dere!

ruffa said...

Og her var det mange flotte fargebomber. Skulle så gjerne ønske jeg og fikk til dette, men akkurat i denne sjangeren må jeg nok nøye meg med å se.

Kanskje noen tips eller en utfordring kan gis - tror nemlig vi sees til helgen på Stange jeg.