Wednesday, September 3, 2008

birthday:D

I was just about two months late, but on sunday, on could finally celebrate my birthday! and of course, it had to be a scrapbooking birthday! we started out early, and scrapbooked the whole day through, while eating candy, fruit, buiscits, taco and lots of chocolate cake!!
thank you all my great friends, I had a such a fun day:D:D and, I got a large totoro cat bus as a gift!!!!! it was with me every second for the rest of the day, even when I was scrapbooking..lol

I'm having a relaxing day today, tomorrow, it's off to work again...and schoolwork...and everything that's expected of me ha ha have a great week everybody, and don't forget to visit 124 dynamite also:D:D









10 comments:

mari said...

oohhh, er det bussen i Totoro????
så kjekt med en scrappebursdag da!!

grattis med forsinka bursdag:)

_Kine said...

Omg, kattebuss!!! Ser ut som dere hadde det fantastisk :D

Siv said...

Herlig totoro buss da, kunne tenkt meg Totoro selv jeg, han er jo så koz! HErlig blogg foresten- masse farger.

Anette S said...

Åhhhh!!! Kattebuss!! Den hadde jeg også hatt med meg overalt! Lyst på sjokoladekake nå!

Merete said...

Yo!!! Har en award til deg i bloggen min :)

Stinemor said...

Hellu!!

Så stilige bilder fra bursdagen!! :D
Og kattebussen var jo kul.. må få sett den filmen altså!

Har forresten en liten award til deg i bloggen min :)

charlotte said...

Et forsinket tillykke med fødselsdagen til dig, Tove! Det ser ud til du havde en alletiders god dag. Herligt med god mad, kage, scrapping og gode venner! :-)
HÅber du får en FLOT dag!
KLEM fra mig! :-)

Sunny said...

Har en award til deg i bloggen min:)

Go kattebussen:)

Ann-Helen said...

Det ligger en Award til deg i bloggen min!!

Sosa said...

Og jeg er sent ute som alltid- gratulerer med overstått bursdag. Det så ut til at du hadde en skikkelig drømmebursdag! :D
Og nå fikk jeg også innmari lyst på kake. kanskje jeg skal finne noen epler ute i hagen og bake en eplekake. Jepp!
Håper vi sees på et treff snart, lenge siden sist nå.
Ha en strålende scrappesøndag! :)