Saturday, July 5, 2008

it's my new, little friends!!




I bought a new sewing machine, as the old one died, and the really old one that I got from boyfriend's mother is so big, since it's attached to a table...and now, with this new sewing machine, everything is so easy!! it does lots of fun stuff, I can just press a button to change the seam, and it's no more stop and hassle with the thread, now it's just plain joy:D

I made these little fellows, I already love them very much! the last one wants to hug you with his biiiig arms. I was thinking of making more, and starting and etsy-shop... what do you think? would you like to buy a little friend? I promise you, little friends made by me, are forever faithful!!

7 comments:

Kristin said...

Ååååå så søte de er!! Å starte en butikk hadde jo vært kjempekult;) Sikkert noen som vil ha disse søte små:) Jeg fikk veldig lyst på en:)

Renée said...

forever faithfull eller?? Akkurat det jeg trenger joo, hehe. De var dodskule!!

Tea said...

Søøøøøte! :)

Scrappelise said...

nuuuuudelige! :)

Merete said...

Kjempesøte!!!

Og gratulerer med dagen :)

Sjekk bloggen min...har en liten hilsen til deg der.

Sosa said...

Takk for sist! Kjempekos med treff igjen.
Og grattis med ny symaskin. Kjempesøte små "monstre" du har laget deg! :D
Nå er det ferietid, og vi koser oss her hjemme.
Ha en super sommer! *klem*

Gladie said...

Guri malla, disse var kanonsøte! En symaskin som gjør det gøy å sy? Sånn kunne jeg tenkt meg ;) Ja, butikk er nok løsningen :)