Thursday, July 10, 2008

happy summer!



on july 7th I celebrated my birthday, I had a small party with only my boyfriend and I, here's some photos...it was great, and filled with pink, and I got a mushroom lamp as a gift!
on sunday, we're off on holiday! I doubt there will be any more blogging before that time, we're going to Ukraine for 2,5 weeks, to visit friends of my boyfriend. the place is called Lenino, and is very, very tiny, so now I bought a huuuuuge memory card for my camera, as things like that are impossible to get there... I'm so much looking forward to it, I love new, strange, interesting places, and it's hot there, it's an ocean not so far away, that means swimming...and Miffy is coming too!

I wish you all a great summer holiday, see you in august:):):)

11 comments:

Kristin said...

God tur! Gleder meg til å se bilder:)

Anonymous said...

Have a great holiday Tove***^^***

Yurikio said...

It's me, Yuriko:)

Tea said...

God tur Tove! :D

tara said...

kul rosa lampe!!

Spinvill said...

Ha en super og spennende ferie, og gratulerer med dagen!!!
Jeg har dessverre ikke fått meldingene dine på bloggen, så først den som var på Flickr, mulig jeg må gjøre noe med innstillingene?
Synes det er supert hvis du setter pris på kommentarene mine i hverdagen! :D Det koster så lite å gi mennesker positive tilbakemeldinger, og _jeg_ lever på de i ukesvis hvis jeg får noen!
Takk for at du beriker min hverdag! *klem*
Venter en uke eller to med å sende pakken,kusinen min skulle sende noe til uka fra japan, så det kan bli noe enda mere spennende ting som følger med! Forhåpentlig så er den der ventende når du er kommet hjem fra ferien! ;D
Klem, Spinvill

_Kine said...

Gratulerer med dagen som var :D Ha en super ferie, kos deg og spis rosa godis og ta masse bilder :D

Anette S said...

Gratulerer med dagen som var!
Kos dere masse på ferie!

FrkTetlie said...

Utrolig bra blogg du har! Både denne og den andre!!

Jeg fikk "nyss" i at du abonnerte på dozens kits på scrapping.no, og lurte på om du kan anbefale disse? Fant ut at prisen var 55 dollar for 3 mnd- kan dette stemme? Det er i alle fall eksepsjonelt billig! Morsomt at du studerer kulturhistorie- det gjør jeg også nemlig (i alle fall sånn halvveis) :) Send meg gjerne svar om dozens kitene på mail: Marthett@hotmail.com da jeg fort glemmer hvor jeg har skrevet hva:P

Mvh FrkTetlie

Merete said...

Har visstnok blitt tagga og sender den videre til deg...du får bare overse den om den ikke er interessant.

http://alltidklartildropp.blogspot.com/2008/07/jeg-har-blitt-tagga.html

Kristina said...

Du har blitt scRappet! :)