Thursday, June 26, 2008

ok, you must all think I'm joking...but I'm moving again!

really, I've had no time for nothing the past two weeks...nothing! and I thought summer was gonna be calm and lovely...well, it is! now, I have moved, to this lovely, lovely place, only ten minutes away from my boyfriend by bike, whoa!! I couldn't live on st.hanshaugen, it was to far away, it just didn't work out... now, I'm so happy, I'm two feet off the ground, continuesly!!

will blog more over the weekend, I'm going to stange to meet all the lovely pink ladies at scrapobookexpress.no, whoa again, it's the greatest forum, right??
now you know why this blog has been a little silent lol (and btw I still haven't finished those four lay-outs...:p)

7 comments:

Heidi said...

Oj, du har hatt det travelt ja. Flott at du nå har funnet deg en plass som både er praktisk og som du kan trives i. Vil gjerne se litt mer av nyleiligheten din jeg altså, så bare kom med bilder. =o)

Ha en flott helg!

Heidi

_Kine said...

Men det beste er jo å bo i nærheten av kjæresten sin =) Før vi flytta sammen bodde vi et kvartal unna hverandre :P Ha en superduperrosa helg!

Lene said...

tagtagtagtagtag!!! Se i bloggen min!!!

laura said...

this house looks beautiful!
i hope you post pictures of the inside!!!! x lors x

Spinvill said...

Jeg vet jo ut i fra bloggen din at du skal på scrappe-weekend denne helgen..... Jeg bare døøør av utålmodighet på hva du kommer til å lage, lov at du deler med oss på bloggen din??!
Jeg har sett utrolig mange fantastiske og talentfulle scrappere på nettet de siste dagene, men du vet jo hvor _hjertet_ mitt ligger! ;D
PS: Kusinen min i Japan skulle sende meg en pakke med masse dill snart, hvis du har en mail- og postadresse så deler jeg gjerne med deg når tingene kommer.(Jeg er helt ekstatisk lykkelig over å ikke ha interessene for japansk kitch alene...)
Klem, Spinvill

Scrappelise said...

Takk for sist, det var en megasuperkul helg! Og du , jeg er lei for at jeg flemte å si sånn direkte, øye-til-øye, at jeg ble så glad for den oppmuntringen jeg fikk fra deg for en stund siden! Da gjør jeg det èn gang til med tastaturet; tusen takk og du er en superknupp og en inspirasjonskilde av de store. Hver gang jeg møter Benedichte så pleier vi å snakke om hvilken inspirasjon dere unge gir oss. DET ER DYNAMITT FOR OSS DET! Ha en fin uke!

Fatima said...

Så bra du har funnet et bosted i nærheten av din kjære. Det er så deilig nåt ting faller på plass. God sommer til deg .