Monday, June 16, 2008

japan mail!!


I got these wonderful fabrics from lovely Yuriko's etsy shop! wow, she has so much fab japanese stuff for creating; fabrics, stickers, buttons++ you really should take a look, it's all here!
thanks again for your sweet note, and the stickers, I will send you something fun in the mail!

right now, I took a break from scrapbooking, my boyfriend is playing GTA, and I need some chocolate milk...will go back to creating soon, I have four lay-out's that are just half made lol I need to figure out what to do with them...

see you soon, hope your creativity blooms**

8 comments:

Beate said...

Åå, så stilig!! *Titte litt på linken*.. :)

Halvferdige LOer er så trasige synest jeg.. Må liksom gjøre dem ferdig med en gang, eller så blir de liggende og jeg blir aldri fornøyd.

Camilla said...

virkelig kult stoff, blir kjekt å se hva du skaper med dem! Mange flotte nye layouter her ser jeg!

_Kine said...

Sweet merciful crap, hun har Totoro-clearstamps!!
Jeg digger også denne ebaybutikken, har kjøpt avsindige mengder klistremerker derfra i det siste: http://myworld.ebay.com/hellokittyland4u :)

Renée said...

SÅ kult stoff! Jeg bestilte også noe stoff og sånt for en stund siden, men den akka tror jeg at jeg bare må gi opp :(
Gleder meg til å se hva du lager med stoffet :D

Ladybastard said...

Oh my god those things are totally cute and the store too!
*-*

Anette S said...

Åh, der hadde de mye fint! Dårlig gjort å legge ut link når jeg ikke har fått skattepengene enda :) Ser at Kine også fant Totorostemplene der! *fnis*

Merete said...

Så masse stilige stoffer! Regner med at du lager noe fargeritk og kreativt ut av de, Tove:)

Sosa said...

Halloen!
SÅ mange søte stoffer! Skal bli moro å se hva du lager. Regner med at du tar med noe på treffet (og jeg regner med at jeg dukker opp. Skal lade opp resten av uka! he he ;) Mine stoffer ligger og roper i en pose her, men jeg venter på at mann og barn skal reise bort et par uker, men det blir det nok aldri noe av, sååååå, vi får se hva det blir av de!

Vi sees snart! Kooos!