Friday, June 6, 2008

I want to draw a lot this summer...



...so I made a separate set on flickr for my stuff...yesterday, I made these two (I know, I'm supposed to do schoolwork, I will...I'm almost done, but couldn't take it anymore...) the mushrooms are just for fun, for making me happy, the family portrait collage is about dreams we have, that never come true, or the dreams that do come true, but we don't know it yet...

I'm very into illustration these days...I want to learn more about illustrator, right now I have a very old photoshop only...but I'm happy with just paper, pen and pencil too...

another thing I'm gonna do this summer...I'm gonna scrapbook soooooo much!! I have so many photos and so much fun stuff...but a few more days first, I'll be a good girl and do my exam! I already got the framework for my master degree approved, I've been working on it this entire term, so now I can start writing and doing interviews, that's the fun part I hope lol
what are you up to? do you have any exciting projects?? I'd love to hear about it!!

4 comments:

Renée said...

Så fine kunstverk :)
Jeg skal også scrappe, male i sommer!! :D
Mitt hovedprosjekt i sommer, om man kan kalle det det, er å ta MASSE bilder!! Bilder av alt mulig men også bilder hvor jeg prøver å øve meg litt. Må jo det hvis jeg skal bli rik av å fotografere en dag *hihi*

Ha en strålende dag :D

Anette S said...

Ooohh! Me like! Skulle ønske jeg kunne tegne også! Kanskje jeg skal lære meg det i sommer! :)

Jeg har også masse masse bilder, men ingen scrappe-mojo. Første dag med sommerferie i dag og jeg kjeder meg allerede!

Lykke til med resten av eksamenstiden!

Scrappelise said...

Det er spennende å tegne! Ser ut til at du har draget på det også! Skjønner at det bobler av idèer hos deg for tiden, jeg venter med spenning på 1-2-4.. DET blir spennende det! Og masse lykke til med eksamen da! superscrappeklem og kryssede fingre og tær og gode vibber til deg!

Tess said...

Well written article.