Monday, May 19, 2008

whoa it's starting soon!!

my new fanzine-blog! of course, I won't give up on this one, this is me and my little scrapbooking-life, but my fanzine, that's something really cool and exciting, and I can't wait to get it started for real!

here's the link: 1-2-4 dynamite! ETA: hm...I can't get this link to work...but you can also find it in the bar to the left: fun places:D

I'm a bit upset now ha ha because I have to do schoolwork instead of scrapbooking...but it's just for a few short weeks, the entire summer I'll be doing nothing but enjoying creativity!
I really hope you'll join me**

6 comments:

Anne Bente said...

jeg er bare inde for at give dig et klem, jeg kan ikke engelsk så godt, så ved ikke hvad du skriver, ha en god aften ven :)

Nora said...

mm linken din funker ikke tove:P

Renée said...

Nok en gang, gleder meg :D
Og så kult bilde forresten!!

Sosa said...

Dette blir så spennende! Følger med :)
Grattis så mye med det nye! :D

Sosa said...

Glemte visst å svare på spørsmålet ditt ang Basic Grey-utfordringen.
Hadde tenkt kun bruk av mønsterark..... Du får det til du? Gleder meg til å se (hvis du ikke har ark, så send meg adressa di, så skal jeg sende deg;) )

charlotte said...

Det lyder rigtigt spændende, Tove. Jeg glæder mig til at følge med og ønsker dig held og lykke med det coole projekt!!
Jeg har linket 124dynamite til min blog. :-)

*klem* til dig.