Sunday, February 3, 2008

I'm back...:)




...been away for a while, moving flat is no fun, I'm telling you, but now I'm almost done, and it feels really good, I'm soon ready to do everything I want! (scrapbooking, that is...*)


a few new lay-outs have seen the world...! a week ago from now, we had a crop at my place, it was great, but the rest of the week from then has just been a mess and a hurry, with boxes and dust everywhere, luckily, my friend Stine and I are planning our big BIG crop, in April! we had our first attempt last year, and it was great fun, this year, we have more space, and will learn from our mistakes from last time lol
I'll come back with more details later, we are only now talking and dreaming and saying: IT WILL BE SO MUCH FUN! but soon we know more**


6 comments:

Nora said...

Så kule sider! :) Jeg håper jeg er invitert på dette treffet også? Og du må legge ut bilder av der du har flyttet da,når du er ferdig å pakke ut og sånn:D

Scrappelise said...

Du er så flink en bloggist (nytt ord tro?) er så kos å ha besøk av deg, du har alltid noen positive ord med og da blir jeg selvfølgelig glad. Det har ikke vært helt bloggevær her i det siste, men nå er den saken for oppadgående, heldigvis.
Jeg skal fortelle Fredrik at du liker tegningen hans, det vil han bli mektig stolt over å høre. Det treffet du snakker om Tove, er det på jobben din i forb.m. messa, helt privat el. er det noe for gamle folk fra Mjøsbygdene? Let us know. Stooooor hug til vi snakkes!

Anne Bente said...

wawwww, så utrolig flotte loer, rigtig lækre pangfarver, du er super dygtig :)

ha en god aften vennen

Ellen K said...

WOW for noen super kule loèr du lager..

Sosa said...

Crop? Crop? hvor da? Når? For hvem? *LOL*
Koslig at du titter innom bloggen min. Er ikke den flinkeste blogger eller scrapper om dagen.....
Kule og friske nye sider fra deg! :o)
Har du flyttet langt fra der du bodde før? Enda nærmere jobben kanskje? :)
Snakkes! :D

Scrappelise said...

Du Tovetyll, jeg kom bare på noe: den søte fuglen som holder en ballong (på en tag på den ene LOen her)
Er det et stempel eller hva? Den er så søøøt! Jeg blir mer og mer opphengt i fugler, dyr, etc.