Saturday, December 8, 2007

noen søte venner....

....fra min spede barndom... når jeg var liten, bodde vi i Tønsberg! mens pappa var på jobb, dro jeg og mamma på Palle for å handle. Palle var en stor matbutikk like nedenfor der vi bodde, nesten ved havna, den lå i et slags lagerindustributikkområde, og hadde en grønn, morsom figur på posene, som lignet litt på gompene.
på Palle kjøpe vi pez-figurer. lammet var min aller første pez, den har en fløyte i nakken, og begynner å bli litt gul og sliten... Pluto kan svinge på ørene, og Ole (eller Dole, eller Doffen...?????) har nebb og lue man kan ta av... Ingenting er som mine barndoms pez*

....nå har jeg levert alle eksamenene mine....det betyr FERIE!! jeg har liksom ikke kommet igang helt, men har scrappet masse i går, prøvde å bare bruke the dozen-kit'en, men det fikk jeg ikke til, jeg måtte legge til noe annet stæsj, jeg kan jo ikke scrappe uten broderitråd og maling og rosa tyll...hm...
skal legge ut etterhvert, men så langt kommer jeg ikke i kveld...
jeg tror ikke jeg er lagd for kit'er, jeg klarer ikke å holde meg innefor rammene, jeg må gjøre som jeg vil, sånn til syvende og sist...jeg er tilhenger av å være helt fri scrapper...ingen grenser, ikke føle seg bundet til noe...jeg scrappet på et gryteunderlag av kork (IKEA!) (billig moro) også i går...
har også begynt å produsere julegaver...men det er jo hemmelig...

og forresten....tusen takk og varme stjernedryss til alle som er inne og leser og kommenterer, det er så hyggelig!!

xoxo



3 comments:

_Kine said...

Åh, pez! Jeg samler, og har en hel haug. Men ikke alle er stilt ut, stakkars. Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min :)

Anne Bente said...

åhhh, ja der er jo de søde pezz, tror de har været fremmme i mange mange år, synes jeg kan huske dem helt tilbage fra min barndom, og det er MANGE år siden hehe.

sååå spændend at se nye loer fra dig, de er altid sååå skønne.

kan du ha en god søndag ven :)

Tea said...

Pez er stas! :)Ha en strålende søndag!