Saturday, December 1, 2007

det er 1.desember!!


...har laget julekalender til kjæresten* ....er ikke helt inni rødt og grønt og gull...julens farge er rosa, og hele resten av årets farge er også rosa:)
snøen regner bort nå, den var så fin i går kveld, men når vi våknet i dag var det bare sorgen, det er sørpe overalt, og ikke akkurat julevær, ugh, min desember begynner uansett ikke helt før jeg har levert siste eksamen, på onsdag...

...det skjer mye rart og gøy og spennende nå...har bestemt meg for å flytte; vet ikke hvor, vet egentlig veldig lite om hva som skjer framover...men tar det litt etterhvert...jeg er lei av å være student, jeg har en grad nå til jul, jeg tenkte å kanskje jobbe en stund....kanskje finne et sted å bo som er mitt...men det er drømmer, jeg vet ikke om det blir noe av....uansett, det blir forandringer, og jeg liker det!

I går fikk jeg pakke fra usa i posten, rosa fjærboa, grønne chipboardbokstaver og kult tegneseriestæsj, skal legge ut når jeg lager noe gøy...men ikke enda...noen dager til i utlendighet...*

åå, glemte å si...jeg så Kent på torsdag...dobbeltsukk, det var bra det!!! han fyren i publikum som sto ved siden av meg og sendte tekstmeldinger under helt konserten, han skal jeg slå, han må det være noe galt med....
*älskling, vi skal alla engång dö*

6 comments:

Anne Bente said...

wawwww for en lækker kalender du der har lavet til kæresten, den m´å han dog være blevet meget glad for :)

nej sne er der heller ikke her, kun regn :(

og du har bestemt dig for at flytte, sååå spændende,

ha en god weekkend :)

ania said...

Skikkelig tøff kalender!! Og Kent-konsert! Heldiggrisen! :D Lykke til med fremtidsplanene da...endring er bra...:)

Nora said...

Så kul kalender du har laget:D God desember til deg:)

CHRISTINE said...

åååååååh, lekker kalender :D skulle ønske jeg også fikk en slik :D

flytt til stavanger :D:D:D jeg trenger scrappevenninner :D *lokke*

Scrappelise said...

Kul kalender Tove! Og en rosa jul er sikkert like bra som rød / grønn jul. Og nå skal jeg sende masse gode, kloke vibber som du kan bruke på eksamen til onsdag.. lykke til! :)

fanclub medlem moni said...

Håper det gikk bra med eksamen. Så spennende med forandringer. Utrolig tøffe loer du har laget i det siste og ikke minst kalenderen. har funnet en blogger link du kanskje vil like..... Nesten helt overbevisst at du vil like. Sannsynligheten for at du har sett den er ganske stor da....

http://www.freestylequebec.blogspot.com/

Skjønner ikke noe av det som står der jeg da,men kan jo hende du skjønner det ;)