Thursday, November 22, 2007

hvit torsdag natt....




var ut og gikk i natt, bare mine fotspor og ingenting annet...jeg er glad i vinter!! litt stemning, og noen nye lo'er, den nederste laget jeg i går, etter at jeg hadde gått bananas over THE DOZEN* nå har jeg bestilt kit, gleder meg, sukk!
på ´du och jag mot världen´ har jeg brukt bånd fra love elsie, ki memories og sei, papir fra danyeela, rub-ons og overlay fra hambly, blomst fra prima, og ymse knapper.
den øverste lo'en er et par uker gammel; maskeringstape som sjablong, papir fra american craft og creative imaginations, rub-ons fra sandylion, stempler fra bam pop, bånd fra love elsie
midten: sami, gitarist i kent, han er kulest! laget på treff med rosa scrappedamer for en uke siden! takk takk nora, for gitarpapir som overgår alt (dcwv), papir:love elsie, bam pop, cherry arte, hambly overlay, love elsie-stickers
og selvsagt: tyll, tyll og atter tyll i ymse farger! er snart tom, må til byen og kjøpe mer!!
...følte for å fortelle om materialer i dag...hi hi

3 comments:

Anne Bente said...

åhhhh så super skønne loer du dog har lavet.

jeg bliver aldrig træt af at se på dine loer, de er altid så hjertlige fyldt med varme.

ha en god weekend :)

charlotte said...

Igen kæmpeflotte LOer fra dig! Jeg kan vældig godt li' det sidste "Du og jeg imod verden". Det blev lækkert! Dejligt mange detaljer og flot med tyl!
Jeg håber du har haft en FLOT weekend. Fortsat god lørdag!

Klem til dig!

Scrappelise said...

Jeg er så enig i det Anne Bente skriver i sitt innlegg ; dine LOer er så hjertelig fylt med varme. Og jeg må legge til; LIV OG HUMOR!
Man blir så glad over å se på dem. Og ikke å forglemme dine festlige comments!
Ha en fin kveld!
mvh og klem!