Tuesday, November 13, 2007

det finnes ingenting som er bedre enn KENT!


...bortsett fra kjæresten, så gjør det ikke det, ikke scrapping en gang, men når jeg scrapper kent, så kan det jo ikke bli bedre...
jeg begynner å elske den nye plata, selv om det er mye synth og lite gitar, det er ingen andre band som gjør sånn med meg, som får meg til å forsvinne helt inn i alt jeg liker, og alt jeg drømmer om, og som skriver sånne tekster, og som får gitaren til å synge...**

...denne lo'en er om den beste musikken som finnes, om kent og håkan hellström, som får meg til å danse og gråte, og som synger på svensk, det vakreste språket som finnes!

...det kan ta slut i morgon, eller hålla på för alltid, i bland är det så....

8 comments:

_Kine said...

Ikke noe er som å scrappe om musikk. Da får man liksom kombinert alt man virkelig digger :D

Anette S said...

Hurra! Håkan! Jeg skal på konsert med Timo Räisanen om to uker! Gleder meg vilt! Jeg er stor fan av Kents gamle cder også! Tøff LO!

Anonymous said...

Åh... ja:) Du sa jo du drev og lagde LO med Håkan og Kent. Har helt glemt bloggen din! Men så rydda jeg i favorittene mine og der lå jo bloggen din!!!

Ingenting er som Kent! Helt enig!!

Merete

Anne Bente said...

super lækker lo, du der har lavet

Scrappelise said...

Herlig! flott å lage en LO om yndlingsmusikken, jeg måtte lage mange jeg hvis jeg skulle gjøre det samme. Og LOen din er stilig!

Kristin said...

Du har det
jag har det nu
samma symtom
både jag & du

Jeg vet hvordan det er Kent er fantastisk!!

Stine said...

Stilig LO! Kent er bra ja, har sett de live på Roskilde og det var herlig!! :)

charlotte said...

Hej søde! :-)
Jaaaaaaaaa - Kent er super cool! Jeg var så heldig at høre ham på Roskilde Festival (tror det var forrige år). Og det var en GOD koncert!!
Flot layout - jeg elsker jo din freestylede stil!