Sunday, October 21, 2007

shopping from yesterday!




met so many nice people yesterday!!! (hva heter egentlig scrappemesse på engelsk??? no clue...men alle vet jo hvor jeg har vært!!) ...ok...nå er jeg i norsk modus, fortsetter å skrive på norsk en stund til...var på messe i går!!!! måtte jo jobbe mesteparten av tiden, men det gjorde ingenting, bare gøy hele dagen, møtte så mange fra forumet, og det var så koselig, rosa damer, dere er de BESTE!!!! vi sees 16.november!
fikk shoppet litt til slutt, da var det ikke kø mer heller, så alt var bare velstand.
...scrapper litt nå...skal prøve å få lagt ut noe i morgen, tror ikke jeg rekker i kveld, for nå kommer kanskje gutten hjem fra hytta og da blir det deit!!
super søndag til alle!!!*

5 comments:

charlotte said...

OJJJJ! Nydelige sager du har købt på messen!! Så masse lækre knapper, pynt og papir!! Er det Bam Pop ark du har købt?
Jeg glæder mig til at se nye LOer fra dig, Tove!! Jeg er vild med din scrappestil, ved du! :-)

Jeg har tagged dig! Kig inden om min blog for at se hvad du skal gøre! (hvis du altså er med på legen).

Rigtig god søndag til dig, søde ven!

CHRISTINE said...

ooooh, så mye fint du har kjøpt deg :D den mm-malingen med glitter så digg ut :D og de bam pop arkene er eeeeeeeelsk :d

Nora said...

såå masse fint du har kjøpt:) meldte meg på treffet den 16. jeg også..så da sees vi der:)

-elenion

Scrappelise said...
This comment has been removed by the author.
Heidi said...

Du har en så utrolig kul stil altså Tove. Kan se på LOene dine lenge og finne mange flotte små detaljer.

Har forresten lagt deg til i bloggen min, håper det er i orden. =o)