Sunday, October 14, 2007

a little creative something from last week...






....some lo's about little, everyday things, and some lay-outs about love...:):) I will put them up in my gallery too, for larger viewing...:)
Yesterday, i was at the flea market, and I for the silly amount of 10kr, I got myself a totally old and yellow and very big VHS tape with CAREBEARS whoa ha ha ha!! I had to take it home, and save it for the future...VCR's are my childhood, and I guess they will soon be gone...will try to post a photo of this treasure soon...lol

3 comments:

Nina`s Rosa verden said...

Hei Tove!!
Kule lo`s du lager!!-Og for en produksjon!!!
Håper å se deg snart!
Klem!

CHRISTINE said...

fikk et tips av tone om å sjekke ut greiene dine, hun var overbevist om at jeg hadde elska stilen din... og så fant jeg bloggen din på forsiden av minneriket i dag! sykt at jeg ikke har sett den før! jeg ELSKER greiene du lager! skal adde link til bloggen din med en gang :D dette må jeg følge med på videre!

ha en smashing søndag :D

linda loe said...

you have made some pretty cool things