Monday, October 22, 2007

I promised you I'd post from last night...






...dette er en sånn scrappeperiode hvor jeg har masse ideer...også begynner jeg på alle prosjektene fordi jeg ikke kan la være, og dermed ligger det fortsatt mange halvferdige lo'er rundt på bordet mitt!! gleder meg maaaaaasse til å gjøre dem ferdig...men først litt blogging;)

Jeg har blitt tagget av Charlotte!! Heia, søte venn:):)
altså, jeg skal fortelle 7 ting om meg selv, det skal jeg greie, men så må jeg tagge syv nye neste gang...jeg har ikke så mange blogvenner ennå, men skal prøve!

her kommer syv ting om meg:
1.jeg er medlem i den norske volvo amazon-klubben
2.et sted jeg ikke har vært, men drømmer om å reise til: Japan!
3.jeg har over hundre opptakskassetter med kunstløp!
4.jeg har vunnet seriemesterskap med hockeylaget mitt
5.jeg scrapper aller best når jeg har jordbær og banan-smoothie
6.jeg har en hel vegg full av bilder av kjæresten
7.bortsett fra scrappbooking, vil jeg aller helst jobbe med å redde gamle hus fra riving!

...ok...håper ingen syns det gjør noe å bli tagget av meg....
Nina, Christine, Linn, Vibeke, Gyda, Ania, Gudrun...

11 comments:

Vibeke Spigseth said...

de layoutene dine altså!!!! De er bare helt RÅ!!!!!!

Takk for at du tagget meg - det var koslelig! - og takk for hilsen i bloggen min! :-)

Klem!

CHRISTINE said...

helt vanvittig råe layouter du lager :D

jeg håper på å få tatt meg en tur til papertrends på nyåret, da skal jeg sitte ved siden av deg og scrappe en heeeel kveld :D for det har jeg bestemt tenk :D haha

Lene S said...

Wow!!!! Fantastisk kule layouter!!

akhn said...

wow, så stilige lo'er du har laget, også så morro å se at du har blogg. kommer nok innom igjen :)

Ha en flott uke

klem

Nora said...

Utrolig kule sider!

Jill said...

Skikkelig kule og rocka sider du lager!!!!
For en artig blågg du har :-)

gudrun said...

Hei vennen. Så masse kuuule LO'er du har lagd! Gleder meg til å se de uferdige (når de blir ferdig) også. ;)
Bare hyggelig å bli tagget. ;)
Ha en fin uke. G

ania said...

Åhh #6 var søtt :D
Og så kule LO'er - digger den litt eclectiske (uh er det et ord??) miksen her :D Hmmm *tenke ut noe lurt* :)

Scrappelise said...
This comment has been removed by the author.
Nora Elenion said...

Btw, er du fortsatt into sopper? Jeg så en kjempesøt tskjorte på Carlings på Karl Johan, knæsj rosa med masse små sorte sopper over hele:)

Heidi said...

Du er rå Tove. Du er en super inspirasjonskilde altså.

Det ligger forresten noe i bloggen min til deg. Hvis du gidder å ta en titt. :hihi:

Heidi