Tuesday, September 4, 2007

se hva som kom i dag!!





Det er nye BAM POP!!!! digger digger digger dem, de er omtrent det kuleste av alt som kan scrappes i dette øyeblikk!
....av og til kommer det sånne morsomme ting i postkassa mi...(det kan ha sammenheng med at jeg har klikket meg inn i en sånn såkalt nettbutikk og lagt masse ting i handlekurven min og så tastet inn visa-nummeret mitt...hm....) (jeg vet ikke om noen kjenner til denne vanedannende lidelsen...)
skal legge ut noe gøy så fort jeg får satt meg ned og scrappet med dem, kanskje i morgen kveld...bittelitt...(jeg har en halvferdig LO liggende, som bare har ventet på disse papirene...)
Status etter scrapping i går kveld, på jobb, etter jobb: en halvferdig LO med sopp.
(nå: soppmodus, sopp, sopp, sopp, sopp på scrappearkene, på t-skjorta mi, 3-d sopp på stuebordet....). Altfor trøtt og lattermild i går til å egentlig få gjort så mye....men moro var det!!

1 comment:

Anonymous said...

Jeg skjønner at du gledet deg til denne pakken! (det var vel strengt tatt det eneste du maste om da vi scrappet sammen etter jobb...hahaha!) Vi sees på fredag! :) Klem fra Monica