Wednesday, August 29, 2007




...jeg går med skjerf....




det er høst i lufta, selv om sola skinner, og jeg har ennå ikke badet i sommer (tror det er for sent nå...), tomatene mine er grønne som kålhoder (unntatt en...), jeg har en meget optimistik agurk i min kjøkkenhage, som har vokst til ca fire centimeter nå, tykkelsen er som et middels lakrissnøre, jeg tror ikke den blir klar før frosten kommer, det er dessuten min eneste agurk i år, så skuffelsen er stor. min eneste hageopptur er sukkerertene, de er søte og gode, og fortsatt er det et par som holder på å modnes....
...når skoleåret begynner igjen, har jeg liksom mange gode forsetter om alt jeg skal gjøre....men det jeg hvertfall skal gjøre er å bli flinkere til å skrive tull og tøys her, og legge ut ting jeg har laget, og så skal jeg få gjort ferdig alle tingene som ligger hjemme og venter....(fordi jeg har dårlig samvittighet når jeg ikke leser pensum...)
Nå har jeg fått låne verdens vakreste, gamle symaskin, så endelig kan jeg begynne å produsere morsomme gøyalheter igjen. lover å poste oftere, jeg lover!!






No comments: